Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Algemeen
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Molenbeekstraat

Post Reply Post Reply
Author
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote megan240548 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Molenbeekstraat
    Posted: 24-September-2006 at 14:08

De eerste twee avonden van de theatertour van Ernst zitten erop. Wie er nog niet bij is geweest heeft iets gemist. Maar ben gerust, er volgen nog 40 avonden, dus kans genoeg. Het is zeer zeker de moeite waard!

Ook het boek Molenbeekstraat is een absolute aanrader!

Weet je nog hoe we hebben gestaan, niet meer dan elkaar vastgehouden.
Back to Top
Hulk View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hulk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-September-2006 at 15:35
Begin oktober komt Ernst twee keer in de buurt dus ik ga zeker kijken. Vorig jaar al enkele nummers live gehoord in Enschede, was toen ook erg leuk. Kijk er in ieder geval naar uit.
Back to Top
laurits View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote laurits Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Oktober-2006 at 19:22
Zoals ook te lezen valt op de website van Ernst Jansz. Maar toch voor iedereen hier even ter herinnering. Ernst Jansz is te gast in het programma Max en Catherine op nederland 2 van 17.35 tot 18.25. Op donderdag 5 oktober. Kijk er erg naar uit. Met name omdat dit toch een langer intervieuw is dan gebruikelijk.  Helaas heb net even op de website gekeken van Max en Catherine, maar het gaat waarschijnlijk alleen om een optreden van Ernst Jansz, de hoofdgast van deze dag is namelijk Sonja Barend. Jammer, maar beter iets dan niets.

Edited by laurits - 02-Oktober-2006 at 20:05
maar weet je lieve schat, wat het geval is. Ik zoek iets meer ik weet alleen niet waar
Back to Top
megan240548 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote megan240548 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Oktober-2006 at 20:05
Vorige week zondagnacht was er een live optreden van Ernst te beluisteren op de Radio in het programma Volgspot en vrijdag daarvoor was er een telefoon interview te horen tijdens ontbijtradio. Is er iemand die deze programmas toevallig heeft opgenomen?
Back to Top
laurits View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote laurits Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Oktober-2006 at 20:36
Ik had ze beide opgenomen, maar het interview van vrijdag  is helaaas verloren gegaan door toedoen van mijn dochter van 2 jaar. Ze had het bandje terug gespoeld en daarna op record gedrukt. Dit zorgde ervoor  dat ik in plaats van Ernst Jansz, muziek kreeg te horen van k3.  Het radioprogramma volgspot heb ik wel opgenomen ( en heb ik nog steeds) Op de volgende link kan je nog wel het interview terug horen  van ernst jansz op 22 september   http://nl.sitestat.com/klo/vara/s?vara.radio.Ontbijtradio.22 _06_wma&ns_type=clickout&ns_url=[http://cgi.omroep.n l/cgi-bin/streams?/radio2/vara/ontbijtradio/22-06.wma ]  Het interview begint na 1.42 22. Voor degene die het nog niet gehoord hebben, veel luisterplezier.
maar weet je lieve schat, wat het geval is. Ik zoek iets meer ik weet alleen niet waar
Back to Top
megan240548 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote megan240548 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Oktober-2006 at 22:17

Ik zou het interview graag hebben. Laurits, misschien kunnen we ruilen als ik er eindelijk toe ben gekomen die fanclub blaadjes voor je te copieren!

En eh, K3 over Ernst? Mijn zoon van 14 taped Murderdolls ed over Ernst! Dat is pas erg

Back to Top
laurits View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote laurits Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Oktober-2006 at 20:33

Hallo allemaal,

Voor degene die het gemist hebben. Of voor diegene die het leuk vinden, hierbij nog de link van het optreden van Ernst Jansz in het programma Max en Catherine van 5 oktober  http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=33 52822&md5=8aacc5fa3e55a628c38e971576d615f3   Het optreden van Ernst Jansz is aan het einde van de uitzending. Ongeveer na 40 minuten. Veel kijkplezier!

Back to Top
Hulk View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hulk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Oktober-2006 at 16:06

Nou gisteren naar het optreden van Ernst in Nijverdal geweest. Dat was echt super.

Na die tijd nog ff met 'm gepraat en op een gegeven moment kregen we het over CCC. Nou blijkt (als ik het goed heb begrepen tenminste) dat er volgend jaar weer zal worden opgetreden en dat er een cd wordt uitgebracht. Of dit een geheel nieuw album of een verzamelalbum wordt weet ik zo niet meer. Maar toch leuk dacht ik zo!

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.