Doe maar musical |
Post Reply |
Author | |
Michel
Groupie Joined: 31-Augustus-2006 Location: Netherlands Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03-Februari-2007 at 11:00 |
Zijn er nog mensen naar de Doe Maar musical geweest ?? Ik ga op 6 februari 2007 in Purmerend naar de musical En zeer veel aandacht op de volgende site voor de musical. Ook is hier Henny Vrienten te zien |
|
doemaaroke
Top Poster Joined: 09-Juni-2006 Location: New Caledonia Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
weet iemand waarom pijnenburg niet bij de premiere was?
Spanje Nederland is toch wel te doen? |
|
McFly
Top Poster Joined: 02-Februari-2004 Points: 106 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pas op 6 juni is het zover... voor mij dan.
|
|
Michel
Post Options
Thanks(0)
|
Jan Pijnenburg houdt niet zo van alle media aandacht lijkt me. Hij runt tegenwoordig een club in spanje volgens mij Trouwens hier onder is nog een interview link van Henny en Ernst samen tijdens de premiere van RTL Boulevard En kijk dan onder 29-01-2007 http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/video/ Toch weer gaaf te zien hoe de heren elkaar opzoeken. Ook is natuurlijk Jan Hendriks te zien op deze video, dus een kleine Doe Maar reunie |
|
Tommy
Newbie Joined: 12-Oktober-2006 Location: Belgium Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi, hoi, hoi, Ik zal er ook zijn in Purmerend, rechts op het podium. Laat eens weten wat je er van vond. Groeten, Tom http://doemaar-debelgen.skynetblogs.be
|
|
Michel
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben naar de musical geweest vanavond, en superlatieven schieten te kort. Echt helemaal super, wat een goede music en een leuke cast. Echt een aanrader voor en leuke avond. En de band speelde echt helemaal te gek, wat een sound.
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook naar de musical geweest en vond het helemaal te gek. Ik raad iedereen aan om er heen te gaan.
|
|
McFly
Top Poster Joined: 02-Februari-2004 Points: 106 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op 6 juni ben ik geweest in Zaandam. Vooraf was ik een beetje bang. Ik hou niet zo van musicals en was bang dat de muziek niet zo zou zijn zoals je van Doe Maar gewend bent. Natuurlijk wist ik wel dat Henny en Ernst zelf een flinke vinger in de pap hebben wat dat betreft maar toch had ik angst... Dit bleek volkomen onterecht! Bij binnenkomst in de zaal klonk er over de speakers een eindeloos intro van Doe Maar Net Alsof, ik kreeg meteen de kriebels... Ik moest in het begin een beetje wennen aan de stemmen van de zangers en zangeressen, maar het muziekale was top! Die gasten die de muziekinstrumenten bespelen gingen volkomen in de muziek op, echt genieten was het. Vooral het laatste nummer, smoorverliefd. Een aanrader dus!!! Bovendien heb ik een (gesigneerd) exemplaar van het boek Molenbeekstraat aangeschaft. Ben het nu aan het lezen en het is helemaal Ernst, ik vind het een heel leuk boek. Groetjes, George Ohja, ik heb gelezen dat op de tweede dag in Zaandam Jan Pijnenburg in de zaal aanwezig was... Jammer dat ik die gemist heb! Edited by McFly - 17-Juni-2007 at 22:52 |
|
Tommy
Newbie Joined: 12-Oktober-2006 Location: Belgium Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey gasten, bedankt voor de complimenten! Het is super om alle dagen de Doe Maar songs te mogen spelen. Leuke site is dit trouwens! Groeten, Tom |
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
En die complimenten zijn meer dan verdiend. Ik had op voorhand uiteraard mijn bedenkingen over een Doe Maar musical zonder Doe Maar maar jullie hebben mijn bedenkingen dubbel en dwars weggespeeld! Super muzikanten en een fantastische cast! Ik was positief verrast evenals de mensen die met me mee waren. Ook zij als niet Doe Maar fans waren onder de indruk. Dus nogmaals: Petje Af! |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |