Doe Maar De Band online! |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
DoeMaarDeBand
Top Poster Joined: 24-Augustus-2007 Location: Netherlands Points: 166 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30-Oktober-2007 at 14:50 |
Hallo Doe Maar fans, Er is een nieuwe site in de lucht met de naam Een site met veel Popbladen: Diverse popbladen waarvan de artikelen te lezen zijn. Liveopnames: fragmenten van opnames die ooit als bootleg zijn uitgebracht. YouTube: sectie met YouTube filmpjes die door anderen op YouTube zijn gezet. Teksten: alle teksten Muziek: alle muziek inclusief fragmenten. De site is nog niet compleet, maar er wordt aan gewerkt. Mede dankzij een aantal grote fans en verzamelaars is deze site tot stand gekomen. Mijn dank daarvoor! indien je aanvullingen, opmerkingen of suggesties hebt hoor ik het graag. Jullie tips zijn welkom. Er zal nog veel meer informatie bijkomen veel kijkplezier. gr van Berry DoeMaarDeBand.nl
|
|
Onofficiële Doe Maar fansite!
www.doemaardeband.nl |
|
madwin
Newbie Joined: 03-Juni-2007 Location: Netherlands Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooie site Berry! Heb 'm ff snel gescand, maar ga 'm van het weekend uitgebreid bekijken
|
|
DoeMaarDeBand
Post Options
Thanks(0)
|
Goedemiddag Doe Maar Fans, wil je altijd op de hoogte zijn van de laatste wijzigingen op de Doe Maar website www.doemaardeband.nl ga dan naar de site en abonneer je op de RSS-Feed van de site. Ook kun je door op het logo te klikken de updates bekijken. gr van Berry |
|
www.doemaardeband.nl |
|
Wouter J
Top Poster Joined: 06-November-2007 Location: Netherlands Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb net even naar de frangementen van de bootlegs zitten te luisteren. Het is grappig om Joost Belinfante te horen bassen je hoort echt dat het niet zijn instrument is maar dat hij toch door zet en dat vindt ik wel een complimentje waard.
Wat ik ook leuk aan die opnames vindt is dat je te zien en te horen krijgt wat de setlijst was in de vroege dagen veel stukken van het eerste album zoals "Anita" en "Repelsteel" zijn nou niet echt van die nummers die je verwacht. Ook leuk zijn die live opnames met Carel Copier, toen ik laatst "Skunk" weer eens had opstaan viel het me op hoe veel die hoge stem van hem te horen is op dat album en dan niet alleen op de door hem gezongen nummers. Een nummer zoals "Dansen met Alice" bijvoorbeeld, schitterend om te horen dat ook live hij die onmogelijk hoge tonen kon raken. |
|
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen |
|
peterho_pqk
Top Poster Joined: 02-September-2004 Location: Netherlands Points: 257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hele leuke site met veel materiaal. Complimenten! Ik heb al een aantal Doe Maar video's op mijn YouTube account gezet en heb in een jaar tijd veel reacties en vragen gekregen voor meer videomateriaal. Helaas ben ik er steeds niet aan toe gekomen :( want ik had er inderdaad nog meer video's. Ik heb nu een nieuwe YouTube account gemaakt met de naam DeBomValt en binnenkort komen de Doe Maar video's hier op te staan. Dus niet meer op peterhopqk. Groetjes
|
|
Mijn Doe Maar Youtube kanalen: http://www.youtube.com/user/DeBomValt en http://www.youtube.com/user/MuziekOneindig MuziekOneindig
|
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Site ziet er goed uit. Valt me wel op dat er erg veel materiaal vrijwel letterlijk is gecopieerd van bestaande sites (en dan doel ik niet alleen op mijn eigen site). Daarover gesproken, ik ga mijn Skunk site toch ook maar weer een beetje moderniseren, wat kleine aanpassingen aan de layout doen, en natuurlijk het nieuwe nieuws erop zetten. grtz Edited by JeroenG - 29-November-2007 at 19:27 |
|
summer-of-69
Top Poster Joined: 15-Juli-2007 Location: Netherlands Points: 119 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meteen maar even de daad bij het woord gevoegd. Ik heb een eerste kleine layout-aanpassing gemaakt, alles wat strakker, nieuwe foto, enzovoort. De komende tijd ga ik de hele site eens doorlopen en dingen vernieuwen of aanpassen. |
|
DoeMaarDeBand
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Jeroen, Veel teksten over de muziek en de bandleden komen van bestaande websites. veel succes met het updaten van je site. Edited by DoeMaarDeBand - 29-November-2007 at 21:56 |
|
www.doemaardeband.nl |
|
DoeMaarDeBand
Post Options
Thanks(0)
|
dubbel gepost, foutje bedankt Edited by DoeMaarDeBand - 29-November-2007 at 21:56 |
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |