The Magnificent 7 |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10-Mei-2008 at 23:37 |
The Magnificent 7 is eigenlijk opgezet als hobbybandje. The Magnifificent Seven was een filmorkest opgericht door voormailig Doe Maar voorman Henny Vrienten, de band speelde voornamelijk radiomuziek uit de jaren 50 en filmmuziek. Zij hadden drie succesvolle theatertournees eind jaren 80 en begin jaren 90. De originele bezetting van deze band bestond uit Henny Vrienten, Jan Pijnenburg, Joost Belinfante, Jakob Klaase, Jan Kooper, Jan de Hont en Fay Lovsky.
Dit zijn zeldzame opnames uit 1989. http://rapidshare.com/files/114000167/The_Magnificent_Seven_ -_Nagasaki.zip.html The Magnificent 7, met vlnr. Jan de Hont, Jakob Klaasse, Henny Vrienten, Fay Lovsky, Joost Belinfante, Jan Pijnenburg en Jan Kooper. Edited by richard38 - 10-Mei-2008 at 23:39 |
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo,
Ik probeer 'm te downloaden , maar het lukt niet omdat Rapidshare (om fraude te voorkomen) vraagt om een opgegeven code van zeven tekens in te vullen in een vakje waar er maar maximaal vier inpassen! Wie kan mij verder helpen? grtz |
|
richard38
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Jeroen,
Dit doet Rapidshare niet om fraude te voorkomen maar als je even goed verder had gelezen (in het Engels) staat er dat je de 4 cijfers met een kat erin verwerkt moet invullen om te kunnen doenloaden. |
|
|
|
JeroenG
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb wel degelijk verder gelezen. Het beroerde is alleen dat ze inderdaad zeggen dat je de VIER cijfers met een kat erin verwerkt moet invullen, en vervolgens geven ze een code bestaande uit ZEVEN cijfers met een kat erin verwerkt. [edit] p.s. welke versie van Nagasaki heb je eigenlijk geupload? Is dat de versie van de CD of een andere? Ik heb er namelijk zelf al twee, de CD versie en een videoversie uit een onbekend TV-programma, die ik ook onlangs op YouTube heb gezet. Edited by JeroenG - 03-Juni-2008 at 22:55 |
|
richard38
Post Options
Thanks(0)
|
Omdat Jeroen problemen heeft met het downloaden van rapidshare dan hier nog maar eens de link op mediafire.
Magnificent 7 |
|
|
|
JeroenG
Post Options
Thanks(0)
|
richard38, dank je wel , je bent een held. En nu ik ze hoor weet ik denk ik waar je ze vandaan hebt gehaald , van YouTube. Daar heb ik ze namelijk allemaal ook gezien, alleen kun je die niet downloaden. Dank je wel!... enne, mensen... het zijn leuke opnames, is de moeite waard. Edited by JeroenG - 04-Juni-2008 at 17:26 |
|
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
met onderstaand (gratis te downloaden) programma kan je alle youtube-clips op je PC zetten groeten, Danny |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
geweldig, dat zocht ik dus nog, al die filmpjes op de pc en branden voor de
collectie. ThanXXX! |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
JeroenG
Post Options
Thanks(0)
|
Ja. Jammer alleen dat ze dan wel allemaal in mono zijn en mindere kwaliteit, maar het is natuurlijk beter dan niets. Onlangs is 'Mr ghost goes to town' op YouTube gezet, meesterlijk. En heb zelf onlangs een live-uitvoering van 'Coca ay contiga' op YouTube gezet.
|
|
hetzelfdemeisje
Senior Member Joined: 13-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 93 |
Post Options
Thanks(0)
|
laatste versie van Realplayer geeft je ook een button om video en audio streams te downloaden en zo een eigen bibliotheek samen te stellen |
|
DM verft mijn wolken blauw
|
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |