I have a dream |
Post Reply |
Author | ||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29-Maart-2004 at 23:35 |
|
Dit is een Belgische reactie. Ik wil het gewoon eventjes kwijt.
DOE MAAR was een band die me altijd zal bijblijven. Ik heb de hype als aankomend puber meegemaakt en kon op leeftijd van 12, 13, 14 jaar geen concert zien. Groot was mijn vreugde in 2000: DOE MAAR kwam naar Gent. Nog diezelfde dag was het concert uitverkocht. Klote. Toch heb ik het erop gewaagd en al in de namiddag rond de Vooruit gaan slenteren. Ik was getuige van het uitladen van de vrachtwagen met materiaal, ik hoorde op afstand de soundcheck. ik werd bijna zot, want ik had geen ticket. Je doet soms domme dingen als je echt iets wilt. ik ben nu niet direct de grootste avonturier, maar deze keer zou ik een uitzondering maken. Ik waande me even de mentos freshmaker uit het reclamefilmpje en deed alsof ik bij de crew hoorde. Ik had beter moeten weten. ik werd al bij de ingang betrapt. Maar, er was ook goed nieuws: een echt lid van de crew had gehoord via via dat er ergens nog iemand een extra ticket had. En effectief: er was nog een ticket en ik kocht het (zonder extra) om 18u. aan de ingang kon ik zelfs nog een tweede ticket bemachtigen zodat ook mijn vrouw kon meegenieten; We waren getuigen van een super concert waarin nostalgie te snijden was. Ik had gehoopthet een tweede keer te mogen meemaken op Werchter. Ze hadden daar ongetwijfeld de wijde plat gespeeld. Henny, Ernst, Jan, Jan bedankt om mijn platencollectie zoveel waardevoller te maken. Ook aan alle andere voormalige DOE MAAR leden, dankuwel. een Belgische fan. NB: dat ze nooit meer zeggen dat CLOUSEAU te vergelijken is met DOE MAAR... |
||
Megan
Newbie Joined: 02-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |