Berichten voor Henny, Ernst, Jan P &Jan H |
Post Reply | Page 123 4> |
Author | |
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04-Oktober-2008 at 00:17 |
Ik hoop zo dat ze in het nieuwe jaar weer gaan optreden, alleen zou ik niet weten hoe dat moet als dat in theaters zou zijn, in pluche stoelen zitten en op gepaste tijden klappen, dat kan toch niet niet, Doe Maar is PASSIE!
|
|
twinkelwink
Top Poster Joined: 15-Juli-2007 Location: Netherlands Points: 107 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar Passie kan je ook stil beleven ;) En reken maar dat, mochten ze in theaters gaan spelen, ze ons ook wel plat krijgen hoor. Er spelen momenteel heel veel grote bands in theaters, en nee je blijft dan echt niet zitten, en ja het is dan echt wel feest in de zaal, maar het is wel zo dat je in een theater wel de mooiere nrs beter hoort en dat er meer gevoel is. Geef mij maar theater hoor, lekker knus :D (of clubs, ook niet zo groot en maar wel 1 groot feest) |
|
Groetjes, Jeanette
(aka Chrissy 1999-2000chat) |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Yep, theater! Ook daar kun je wel eens staan hoor.
Tis passie, maar dan niet zo massaal, ze zijn immers 60, of rond die koers, en de intimiteit van een theater lijkt mij geweldig! |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat het ook uitmaakt of je het over Henny hebt, of over Ernst
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Even terug naar mijn vorige bericht, daar bedoel ik mee dat Ernst pas nog zei dat hij zichzelf op zijn 70ste nog gemakkelijk in theaters ziet, terwijl Henny zei zich op zijn 70ste niet meer kan verkopen als popartiest
Als ik 'Bij Elkaar' hoor , vind ik het prachtig in theaters passen, maar ik hoop toch ook heel erg dat ze clubs en zaaltjes erbij blijven doen Kijk naar Dr. John, 68 jaar, en zet 'n show neer waar menig artiest van droomt, muziek dat staat als een huis Naar mijn mening kan Henny nog jaren als 'popartiest' door , en de anderen ook, maar uiteindelijk besluiten ze zelf natuurlijk |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dr. Jonh heeft vorig jaar tijdens een van de 1e aftershows van Prince zijn 21 nights in London shows opgetreden, en ik kan je zeggen dat dat een behoorlijk flop was... |
|
Doe maar net alsof
|
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
ben naar George Clinton geweest, die moet eigenlijk ook stoppen...
|
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als verstokte Prince fan heb ik George uiteraard ook gezien. Ben daar al een tijd mee gestopt, want het is altijd hetzelfde, duurt soms uren (omdat de man 2 bands bij zich heeft, en dus onuitputtelijk is) en het gaat vervelen.. Maar ik ken fans (van Prince, niet eens van George) die gaan trouw elke keer.... en dansen met hem op het podium.. en de man is ECHT VIES!!! |
|
Doe maar net alsof
|
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Om even terug te gaan naar t topic, ik heb genoten van de heren vrienten, boeijen en hofstede in het theater, dus doe maar kleinschalig lijkt me ook erg leuk. Veel intiemer. Niet zo massaal.
|
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
en de man is ECHT VIES!!![/QUOTE]
Ik zie het wel gebeuren, doe maar in theater, en dan hopen dat er kaarten te krijgen zijn...maar zou mooi zijn, zolang ze niet een karikatuur van zichzelf worden. Dat zou ik wel erg vinden, als ze 78 zijn en nog steeds zingen over de lul die ze achterna lopen...een leuke nieuwe cd die bij ze past en dan theatertourtje zie ik wel zitten. en iedereen hier op de eerste rij! Edited by callie - 08-Oktober-2008 at 00:33 |
|
Callie
|
Post Reply | Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |