Hot Dub |
Post Reply |
Author | |
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24-November-2009 at 08:46 |
Op wikipedia staat dat na het album Doe de Dub uit 1982, Hennie Vrienten in 1984 het album Hot Dub (dubversie van het album 'Bamboo reggae' van Chris Hinze) heeft uitgebracht.
Voor mij is dit echter een onbekend album, is er iemand die hier meer over weet? Link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Henny_Vrienten |
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb deze ooit een keer op het net gevonden, en na 1 keer luisteren ook weer verwijderd. Was (voor mij) dus een weinig interessant project.. leuk dat Henny's naam er op staat, maar voegt weinig toe....
|
|
Doe maar net alsof
|
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb 'm hier thuis liggen op LP, en een op CD-R gecopieerde versie. Het heeft inderdaad qua geluid bitter weinig met Henny te maken. In feite zijn het een aantal nummers van Chris Hinze's LP Bamboo Reggae (die ik overigens ook thuis heb liggen) die door Henny flink onder handen zijn genomen en geremixed op dezelfde manier zoals hij ook 'Doe De Dub' heeft gemixt. That's it, niet meer en niet minder. |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |