14 sept: Doe Maar week @ 538 |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11-September-2012 at 17:59 |
Komende vrijdag is Gers Pardoel in de studio om officieel de Doe Maar Week af te trappen, volgende week tijdens Evers Staat Op. Gers heeft namelijk met rappers van Top Notch een EP gemaakt waarbij oude hits van Doe Maar in een nieuw jasje zijn gehesen. Eén daarvan is 'Liever dan lief', waarvan vandaag de primeur en dat gaat een hit worden!
Fragment @ Evers staat op Om niet alles te verklappen, volg de link, en luister zelf ;) Hij noemt ook nog wat leuke weetjes over de clip die gemaakt is. En "Liever dan lief" is op het einde ook te horen (al is het nog geen minuut). Moet zeggen dat het toch wel erg lekker klinkt. Edit: En het fragment is gewoon een mp3, die te downloaden is: Interview / Fragment Edited by -RaZ- - 11-September-2012 at 18:04 |
|
peterho_pqk
Top Poster Joined: 02-September-2004 Location: Netherlands Points: 257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het vanmorgen ook gehoord. Best leuke versie.
Alleen een ding klopt hier niet aan het interview.
Evers vroeg of Henny opnieuw gezongen heeft. Henny heeft het duidelijk opnieuw gezongen, terwijl Gers zegt dat het geknipt is.
|
|
Mijn Doe Maar Youtube kanalen: http://www.youtube.com/user/DeBomValt en http://www.youtube.com/user/MuziekOneindig MuziekOneindig
|
|
-RaZ-
Post Options
Thanks(0)
|
De Limmen Tapes is de CD met de nieuw ingezongen nummers in de vorm zoals ze ooit bedoelt waren.
Van al die nummers zijn dus ook de "Versies" gemaakt. Aan de hand van de master recordings, waar men per spoor opneemt. Dan is het kinderlijk eenvoudig om daar sampels van te maken. Ik denk dan ook dat de tracks met de rappers dan ook niet in De Doos zitten. De laatste track is dan overigens ook al een ouwe, gezien die ook op Trillend op m'n Benen staat. Wellicht zijn er ook mensen hier op het forum de De Doos en Versies/Limmen Tapes niet besteld hebben bij Bol.com. Want als ie vanaf de 14de leverbaar is, kan je hem al bij de FreeRecordShop halen, en dan moet Bol.com nog verzenden. Dan zou die via Bol.com dus de 15de op de mat liggen. |
|
DoeMaarDeBand
Top Poster Joined: 24-Augustus-2007 Location: Netherlands Points: 166 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bol.com gebeld. geven aan dat ze morgen ook zullen leveren. ben benieuwd
|
|
Onofficiële Doe Maar fansite!
www.doemaardeband.nl |
|
-RaZ-
Post Options
Thanks(0)
|
Ohhh... da's is een strakke actie geweest van je ;)
Morgen middag lekker vrij, en het weekend niet thuis. Zat al een beetje te balen dat ik dan pas zondag avond die bestelling bij de buren zou kunne ophalen. Maar dan moet PostNL niet om 21:00 pas voor de deur staan :P Edit: Het staat overigens ook gewoon op de bestelpagina van Bol, De Doos is inmiddels verzonden, en wordt morgen geleverd. Versies/Limmen Tapes is nog niet verzonden. Maar ik kijk toch eigenlijk meer uit naar De Doos :P Edited by -RaZ- - 13-September-2012 at 17:59 |
|
DoeMaarDeBand
Post Options
Thanks(0)
|
bij mij staat ook dat de Doos is verzonden
|
|
www.doemaardeband.nl |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ga m morgen halen bij frs. Ligt al voor me klaar. Lag vandaag al te koop.
|
|
Doe maar net alsof
|
|
DoeMaarDeBand
Post Options
Thanks(0)
|
Nu al weer onderhandse verkoop voordat de release is?
Denk niet dat Doe Maar dit kan waarderen. |
|
www.doemaardeband.nl |
|
-RaZ-
Post Options
Thanks(0)
|
Kijkend naar de prijs:
€90,- bij FreeRecorShop €79,99 bij Bol.com Makkelijke keuze hoor. Immers wil ik natuurlijk ook de Versies/Limmen Tapes, maar helaas zal die morgen niet geleverd worden. Ik ben daar eigenlijk toch ook wel benieuwd naar. Maargoed, vanavond vroeg naar bed, des te eerder is het morgen :P |
|
DoeMaarDeBand
Post Options
Thanks(0)
|
Net even gebeld met FRS, ze hadden ze nog niet , komen morgen binnen
|
|
www.doemaardeband.nl |
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |