Doe Maar Classic Album Night in Emmen (26 oktober) |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
ReneSimoneFM
Newbie Joined: 18-September-2012 Location: Emmen Points: 12 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25-September-2012 at 10:38 |
Hallo allemaal, Op vrijdag 26 oktober organiseren wij (een clubje muziek-enthousiastelingen uit Noord Nederland) een Classic Album Night rond Skunk in Popcafé Groothuis in Emmen. Het wordt een avond waarin we het echte Doe Maar gevoel willen terughalen. Een 80’s muziekavond met quizzen, dj’s, bijzondere herinneringen en als hoofdact de tributeband DoeMaarNa. Vergelijk het qua vorm een beetje met de Top 2000 A GoGo. Nu zou het leuk zijn als er ook wat échte Doe Maar die-hards bij zouden zijn; vandaar deze oproep op dit forum. Welkom welkom welkom! :-) Daarnaast zijn we nog op zoek naar fans die ooit een bijzondere Doe Maar-ervaring hebben gehad. En dat kan op vele manieren. Misschien heb je ooit een goed gesprek met Henny gevoerd in de trein, misschien heb je ooit via Marktplaats een auto gekocht die van Ernst Jansz bleek te zijn, misschien heb je ooit met Jan Hendriks in de rij gestaan voor de achtbaan in De Efteling... Dat soort dingen... Wie heeft er een dergelijk verhaal en vindt het leuk om dat op deze Classic Album Night te komen vertellen? Misschien heb je zelf ook nog wel een leuk idee waar we wat mee kunnen op deze bijzondere avond. Dan horen we het graag! En we hopen velen van jullie te zien op vrijdag 26 oktober! Alle info kun je vinden op www.poppodiumapollo.nl Tot dan! René |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(1)
|
Leuk idee!
Helaas beetje ver weg, en ook nog op mijn verjaardag, dus ik zal er niet zijn!
Maar veel plezier deze avond!
|
|
Doe maar net alsof
|
|
ReneSimoneFM
Post Options
Thanks(0)
|
Fijne verjaardag alvast, we drinken er één op je! ;-)
|
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk initiatief zeg.
Zeker de keuze om het redelijk vlak na SIR te doen, waar het bij iedereen nog vers op het net- en trommelvlies staat :P Maar ook ik zal er niet bij zijn. Mij toch te ver weg. Maar het klinkt wel als een avondje flink genieten. Wordt het toevallig nog opgenomen? Bijvoorbeeld alleen het geluid voor een leuke podcast of in die richting? In iedergeval veel plezier die avond. |
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(1)
|
Klinkt idd leuk, maar mij is het ook te ver weg, veel plezier deze avond.
|
|
ReneSimoneFM
Post Options
Thanks(0)
|
Zijn wel plannen om zoiets te doen: RTV Emmen doet namelijk ook mee... Ik hou jullie op de hoogte!
|
|
ReneSimoneFM
Post Options
Thanks(0)
|
Nog een paar dagen! :-)
|
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
leuk idee. Voor mij te ver weg, fijne avond!
(en Lennon alvast een fijne verjaardag!)
|
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankje
|
|
Doe maar net alsof
|
|
ReneSimoneFM
Post Options
Thanks(0)
|
Uiteraard zijn er buttons! :-)
|
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |