Documentaire Doe Maar |
Post Reply |
Author | |
Sascha
Newbie Joined: 07-Maart-2013 Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07-Maart-2013 at 13:21 |
Hallo Doe Maar fans! Op dit moment zijn de opnames voor de documentaire over Doe Maar in volle gang. Voor de documentaire zijn we nog op zoek naar fans van het eerste uur die leuke verhalen en anekdotes kunnen vertellen over de band en hoe zij de periode ’80 –’84 hebben beleefd. Daarnaast zijn we op zoek naar archiefmateriaal, zoals privéfoto’s, video’s, dagboekfragmenten etc.. Mocht iemand ons hiermee kunnen en willen helpen, dan hoor ik het graag! Stuur een privéberichtje of een email naar research@pvhfilm.nl . Alvast bedankt! Sascha Meijer |
|
Wouter J
Top Poster Joined: 06-November-2007 Location: Netherlands Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou zeggen neem contact op met oud-leden zoals Piet Dekker en Carel Copier. Piet Dekker heeft nog film materiaal van de Foelsbent dagen dat nooit gebruikt is en ook niet op de Box set te vinbden is.
|
|
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen |
|
doemaar down under
Newbie Joined: 02-Maart-2013 Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wil best helpen maar ik woon een beetje ver weg, down under
|
|
DOEMAAR IS LOVED DOWN UNDER
|
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |