Ge van den Donk |
Post Reply |
Author | |
doemaaroke
Top Poster Joined: 09-Juni-2006 Location: New Caledonia Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01-December-2007 at 15:26 |
Wie er niet bij zal zijn is geluidstechnicus, Ge van den Donk.
Hij overleed enkele jaren geleden, in 2000 was hij er nog wel bij! Hij was ook belangrijk voor de Doemaarlivesound. |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
klopt inderdaad. Jammer...Is toch ook jong overleden dan, niet?
Een oude tourmanager (Jos) woont in Bali geloof ik, dus die zal er ook niet zijn. IK zou het wel mooi gevonden hebben als Rene van Collum ook was uitgenodigd. En de andere oude garde, Carel, Piet enz. Joost verwacht ik wel. |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
sanna
Groupie Joined: 23-Oktober-2005 Location: Netherlands Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja, heb destijds het gastenboek van Gé nog getekend.
|
|
doemaaroke
Post Options
Thanks(0)
|
VOlgens het boek van de vriendin van Jan P. woont deze tourmanager op Ibiza, zo schrijft zij in haar boek.
Volgens mij was dat Cees, deze kwam ook voor de 2000 concerten terug. Maar volgens doemaar voor de fens, was Wim van Oevelen de tourmanagar... Weet iemand of Frank (manager) ook weer dit concert organiseert? |
|
doemaaroke
Post Options
Thanks(0)
|
Pikant detail:Ze schrjft dat deze man (Cees?) rijk is geworden dankzij de hasjhandel......
|
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
nee, ik bedoel echt Jos. (van de Ven)
Is nog terug te vinden in het boek ' voor alle fens'. Staat achterin ergens genoemd. Heeft in elk geval een aantal jaren getourd met hun. Heeft ook nog bij de Dire straits gewerkt en toppop enzo. Edited by callie - 03-December-2007 at 11:43 |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
doemaaroke
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi,
Kan die Jos nergens vinden bij de doemaarlijstjes. weet i.d.d. dat hij dat boek heeft gemaakt met de ex van Ernst(piet zegstro) |
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt.
Hij staat volgens mij met Pita achterin als makers van het boek. Hij heeft ook getourd met ze.Wanneer precies weet ik niet. Later een goed lopend bedrijf gehad en sinds vorig jaar naar Bali. Waar is Pita Zegstro eigenlijk gebleven?( ff googelen) |
|
Callie
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |