een miljoen per bandlid |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
hennyvrienten
Newbie Joined: 01-December-2007 Location: Afghanistan Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01-December-2007 at 18:28 |
60 euro per kaartje.
2 concerten 100.000 tichets 6 miljoen euro. + zeker 1 miljoen extra aan verkoop drank/eten etc. houden de jongens een miljoen euro per persoon aan over, niet slecht voor 5 uur werken.... Edited by hennyvrienten - 01-December-2007 at 18:28 |
|
Sandra
Newbie Joined: 02-December-2007 Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een onzin. Wat denk je dat de Kuip kost? En dat ze maar 5 uur werken is ook onzin. Je vergeet voor het gemak maar even de voorbereidingen en het repeteren en alle andere mensen die in dienst zijn.
|
|
hennyvrienten
Post Options
Thanks(0)
|
Nou vooruit dan, van de 7 miljoen euro omzet maken ze 5 miljoen kosten. Wat zijn de kosten nu? Huur van De Kuip. 200.000 euro? 500.000 euro? Beveiliging? 50 man voor 1 dag? 50.000 euro? Catering bedruipt zichzelf uit de omzet van de verkoop van drankjes a 3 euro per stuk. Voorbereidingen? Die 20 nummers die ze al jaren hebben gespeeld? Ik denk 3 uurtjes oefenen en ze zijn er weer. En dan geluid/beeld etc. ook nog eens 100.000 euro. Ik denk dat de kosten echt niet meer dan 1 miljoen zijn, dat is echt behoorlijk veel geld. Ik werk voor maar 30.000 euro en daar werk ik een jaar lang voor. Je zou dus 30 man een jaar lang in kunnen huren om 1 miljoen loonkosten te hebben! Die dieven van een organisatoren jatten natuurlijk ook 2 miljoen, dat is waar. Maar er blijft echt wel 3 miljoen over voor de 4 jongens hoor, anders doen ze het gewoon niet. nou, voor 5 uur werken en 3 uur oefenen is dat niet slecht betaald! |
|
Sandra
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben het nog steeds niet meet je eens. Vooral het stuk van dat ze maar 3 uurtjes oefenen..., maar goed, ik maak me dan ook nooit zo druk om wat een ander verdient. Al houden ze er een miljard per persoon aan over, wat boeit mij dat nou?!
'De dieven van de organisatoren', eeehm, moeten die dan gratis werken volgens jou? |
|
hennyvrienten
Post Options
Thanks(0)
|
nee, maar wel tegen een normaal tarief. Toen Doe Maar in Paradiso optrad in 1983 kon je voor de prijs van 40 blikjes cola (20 gulden) naar binnen. Waarom is het nu de prijs van 120 blikjes cola? Er wordt gewoon teveel geld achtergehouden door Mojo, de Kuip, etc etc. Waarom doen ze niet een gratis optreden in een of ander park en dan bij de uitgang een grote pot waar je je geld in kan doen en dan betaal je wat je het waard vindt? Komen 100.000 man op af en die geven allemaal echt wel 20 euro per persoon :) Heeft de band toch zijn geld en is iedereen tevree :) Kijk, zoals Radiohead dat nu doet met de verkoop van hun CD. |
|
Sandra
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat we het nooit eens zullen worden
Ik vind dat je kosten van 25 jaar geleden niet kan vergelijken met kosten van nu. Vóór de 2e wereldoorlog kostte een brood ook maar een paar cent. |
|
hennyvrienten
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, laten we dan een compromis maken. Ze verdienen er goed aan en dat hebben ze verdiend! |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tuurlijk verdienen ze er goud geld aan. Je gaat niet voor een habbekrats op
het podium staan. Wij gaan met z'n allen en hebben het leuk. Iedereen happy. |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
peterho_pqk
Top Poster Joined: 02-September-2004 Location: Netherlands Points: 257 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoeveel kosten die try-outs in 2000? of waren die gratis? |
|
Mijn Doe Maar Youtube kanalen: http://www.youtube.com/user/DeBomValt en http://www.youtube.com/user/MuziekOneindig MuziekOneindig
|
|
hennyvrienten
Post Options
Thanks(0)
|
wanneer komen de try outs en waar? Edited by hennyvrienten - 02-December-2007 at 19:15 |
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |