hi everyone |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18-Augustus-2003 at 21:39 |
haaa, eindelijk een forum gevonden voor de die-hard doemaar fans. Leuke foto's die ik heb gestuurd naar Mischa zijn te zien op www.hennyvrienten.nl, kijkuh maar!
het wordt weer eens tijd voor een nieuwe reunie... |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Megan
Newbie Joined: 02-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou Callie, die nieuwe reunie daar hebben we het reeds over gehad. Volgend jaar zo rond 14 april misschien? 20 years after party! Zodra mijn vakantie om is ga ik me er op storten. Enneh, welkom op dit forum. |
|
Trieny
Groupie Joined: 03-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hi Callie, WELKOM HIER Je foto´s had ik al lang gezien hoor Mooizijn ze! GROETJES TRIENY
|
|
Hpee
Newbie Joined: 14-December-2003 Location: Netherlands Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hai Callie, Ik zag je ook al op onze site staan. Je bent blijkbaar op zoek naar leuke kontakten met doe maar fans. Zoals je misschien weet (of niet) speelt Doe Maar Alsof 2e kerstdag in De Paap in Den Haag. Voor alle Doe Maar Fans een aanrader. Ik wil niet overdrijven, maar het swingt als een trein. Jij, maar ook andere fans, zijn natuurlijk van harte welkom ! Groeten, Hans Peter
|
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
ben ik weer... helaas 2e kerstdag zelf in de bonen bij een leuk bandje. Hoe was het geweest?? |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Hpee
Newbie Joined: 14-December-2003 Location: Netherlands Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het was ONWIJS leuk. De tent was afgeladen met allemaal mensen die net van het kerstdiner kwamen. Er waren ongeveer 250 totaal. Als verrassing speelde Niko Christiansen (van o.a. the livin' blues, zie http://www.popinstituut.nl/index.htm?dat/index.htm?42) mee op de sax en percussie . Hij kende de nummers niet (ehhhh,mag dat ?) maar speelde mee alsof het een lieve lust was. We hadden in eerste instantie John Lagrand gevraagd, maar die kon helaas niet. Bleek later dat hij toch kon en kwam kijken (zijn we best wel een beetje trots op). Het spelen ging erg goed en het geluid was super. Kortom: een topavond voor onszelf en de toeschouwers hadden het ook erg naar hun zin. Helaas is nu onze drummer ermee gestopt en gaan we verder met een andere, dus die moeten we even inspelen. Maar dit jaar gaan we veel optreden. Binnenkort hoop ik een vernieuwde website te lanceren (www.doemaaralsof.tk) omdat de webmaster het behoorlijk laat afweten (ik dus). Maar eehh, heb jij veel kontakt met andere Doe Maar fans ???? Groeten Hans Peter
|
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
Te gek, klinkt leuk, en livin' blues heb ik vaker live gezien. Verder niet veel contact meer, ik ben ze een beetje uit het oog verloren nadat doemaar.com uit de lucht ging. Ik hoorde via via van henny, maar dat komt ook meer een beetje uit de muziekwereld. Die is zo klein, iedereen kent mekaar. Terug in die tijd: de bassist van Toontje Lager, leon giessen, is bezig met een tourtje met Rowwen heze zanger/schrijver Jack Poels. Ga ik zondag ff kijken. Henny vindt Jack weer een van nederlands beste schrijvers. En dat ben ik absoluut met hem eens. Er schiet me nu iemand te binnen van de oude site: Man-oh-man noemde hij zich. De andere namen ben ik ff kwijt. Is ook weer bijna 4 jaar geleden...
|
|
Callie
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Man O Man heeft hier ook een profiel op dit forum... En eeh ik was ook altijd te vinden op Doe Maar.com |
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
oops, ja??
|
|
Callie
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Yep...! En ik noemde mijzelf daar ook gewoon Ane. Met Man-O-Man en nog een stel fans ben ik destijds ook nog naar één van de concerten geweest. JeroenG de webmaster van de Skunk website was trouwens ook vaak aanwezig op DoeMaar.com. Hij is inmiddels bandlid van de band UMU-Pop (Leuke Neder-Reaggea) |
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |