datum doe maar gestopt |
Post Reply | Page 123> |
Author | ||
mitzy
Newbie Joined: 08-Februari-2008 Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08-Februari-2008 at 00:10 |
|
Is er misschien iemand die mij kan helpen? k ben op zoek naar de exacte datum dat doe maar uit elkaar ging. Het was volgens mij op een dinsdag dat het op de radio en op het nieuws kwam. En an in februari 1984. Is eriemand die de exacte dastum weet? Ik kan de exacte datum niet vinden op internet. Alvast bedankt! |
||
Broezeke
Top Poster Joined: 01-Oktober-2007 Location: Belgium Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Volengs wikipedia nl.wikipedia.org/wiki/Doe_Maar , is 15 februari de dag waarop het nieuws bekend werd gemaakt. Heb dat even opgezocht en dat is een woensdag.Volgens mij werd besloten te stoppen op dinsdag 14 februari 1984. |
||
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik kan het me nog goed voor de geest halen. Het werd inderdaad bekend gemaakt op een woensdag. Ik hoorde het op het schoolplein van mijn lagere school en wilde het niet geloven. Totdat ik 's middags thuis kwam en het waar bleek te zijn.
|
||
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hela mensen, even opletten hee Ze beslisten met Doe Maar te stoppen op maandag 20 februari 1984! De telegraaf meldde het nieuws als eerste op woensdag 22 februari, en toen verscheen het nieuws ook 's avonds op het journaal. |
||
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dat zou kunnen.... de datum weet ik ook niet meer. Wel dat ik het op woensdagmorgen op het schoolplein hoorde. Het niet geloofde en toen het wel bleek waar te zijn ik in tranen was :-) |
||
Broezeke
Top Poster Joined: 01-Oktober-2007 Location: Belgium Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Danny heeft gelijk, hij is dan ook de wandelende doe maar-encyclopedie, heb er mijn knipsels bijgenomen, wikipedia is dus fout!En idd ook ik heb een potje gehuild toen ik het nieuws vernam in school, de juf kwam me op de speelplaats vragen waarom ik huilde, heb dan maar gezegd dat ik op m'n knie was gevallen en dat ik daarom huilde, een leugentje om bestwil.
|
||
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
|
Gelukkig kan iedereen Wikipedia aanpassen en ik heb de datum dus aangepast. |
||
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
|
En ook mijn gegevens zijn weer aangepast :-)
Ik schreef ongevere de tekst van Danny: toen op 20 februari 1984 besloten werd dat Doe Maar ermee zou stoppen. De telegraaf meldde het nieuws als eerste op woensdag 22 februari, en toen verscheen het nieuws ook 's avonds op het journaal. En het is weer aangepast in: toen op 20 februari 1984 bekend werd dat Doe Maar ermee zou stoppen Dus eigenlijk staat het nu weer fout op Wikipedia.... Want het werd niet op 20 feb. bekend gemaakt alleen besloten maar goed... er is wel meer fout op die site..... |
||
mitzy
Newbie Joined: 08-Februari-2008 Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hallo allemaal, Dankjulliewel voor jullie snelle reacties. Grappig wel want ik was een grote doe maar fan en dat was dus wel een heftige dag. In mijn beleving was het op een dinsdag maar nu ik terug kijk klopt het wel dat het woensdag was. Ik was die dag ziek thuis van school en hoorde het op de radio. Raar dat zo een dag zo bij kan blijven. En gelijk is wikipedia ook weer op de hoogte! Nogmaals bedankt voor de informatie! Enne.....ik blijfgelijk nog even hier hangen, wie weet wat ik nog meer tegen ga komen o deze site! |
||
Repke3680
Groupie Joined: 01-Januari-2008 Location: Belgium Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |