Te ruil Doe Maar concerten |
Post Reply | Page 123> |
Author | ||||||
ReggaeMan
Senior Member Joined: 23-Juni-2007 Location: Netherlands Points: 56 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23-Juni-2007 at 17:51 |
|||||
Inmiddels ben ik in het bezit van de volgende conerten: 1978 Live in Vera Groningen 1981 Live in Brouwershaven 1982 Live in No nukes festival 1982 Live op Pinkpop 1982 1982 Live in Slidrecht 1982 Live op Veronica's Popnacht 1983 Live in Dordrecht 1983 Live in Lochem 1983 Live op Pinkpop 1983 1983 Live in Lochem Live op Flaterpop 1981, 1982 en 1983 Het afscheidsconcert 1984 (zowel de middag, als de avond versie Compleet, inclusief gastoptredens) Verder ben ik dit keer opzoek, naar de complete live versie mocht deze bestaan, van het nummer "Vergeet me" gespeeld op Flaterpop 1983. In de RTL documentaire (deel 1) Zie je een stukje voorbij komen van dit nummer. Wie o wie heeft dit nummer voor mij ? Heb je dit nummer, heb je belang bij één van de concerten Dan mag je gerust een PM sturen
Ook als je geen ruilmateriaal hebt en toch één of een aantal concerten wilt hebben. Mag je me altijd een berichtje sturen Edited by ReggaeMan - 07-Mei-2008 at 13:07 |
||||||
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||
Zoek je no nukes nog????
|
||||||
Doe maar net alsof
|
||||||
DoeMaarDeBand
Top Poster Joined: 24-Augustus-2007 Location: Netherlands Points: 166 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||
No Nukes te luisteren via www.doemaardeband.nl http://www.doemaardeband.nl/deliveopn.html bovenaan muziekicoon aanklikken gr van Berry |
||||||
Onofficiële Doe Maar fansite!
www.doemaardeband.nl |
||||||
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||
Ik heb de nog de volgende cd's
Toen en nu kompleet (mp3 cd) Oud en nieuw Blof flashback to doe maar maart 1999 leiden live in brouwershaven 30-1-1981 live in vera 1979 Op tournee met Doe maar cd1 Op tournee met Doe Maar cd2 Try out 2000 vlissingen Die van flaterpop die ken ik weer niet, dus daar heb ik wel belangstelling voor. En verder ben ik ook nog op zoek naar een audio cd van het afscheidsconcert 's middags. Groetjes Roxia |
||||||
nedererik
Newbie Joined: 25-Mei-2007 Location: Netherlands Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||
Hey heeft iemand opnames van Doe Maar op flaterpop voor me en doe maar live in Lochem? Ik kan ze nergens vinden.
Ik zou er zeer blij mee zijn en enkele vrienden die ook Doe Maar-fans zijn zullen er ook blij mee zijn. Groetjes |
||||||
NederErik
|
||||||
Daan
Top Poster Joined: 03-Juni-2007 Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||
De afgelopen dagen zijn er aardig wat Doe Maar optredens op Usenet gepost.
Waaronder ook:
|
||||||
nedererik
Newbie Joined: 25-Mei-2007 Location: Netherlands Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||
Hey,
Ik heb het nu ook gezien. Wat een geweldige uitvinding is die nieuwsgroep toch ook. |
||||||
NederErik
|
||||||
McFly
Top Poster Joined: 02-Februari-2004 Points: 106 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||
Heb een concert gevonden van Doe Maar in Sliedrecht. Het is volgens mij die van 21-10-1982 (zie topic Doe Maar Chronologisch), in iedergeval heeft het dezelfde speellijst.
Heeft er iemand interesse, of is dit een algemeen bekend concert? Ik heb nog niet helemaal kunnen beluisteren maar in ieder geval deze versie van Nederwiet vind ik nogal bijzonder! |
||||||
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||
Intresse??? En of!!!
Laat maar weten waar het te vinden is |
||||||
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||
Ik heb ook wel Intresse in dat concert, en heeft er ook mischien iemand flaterpop voor mij?
|
||||||
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |