Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Gevraagd
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Fante

Post Reply Post Reply
Author
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Antigoon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fante
    Posted: 23-Mei-2008 at 20:51

Mijn allereerste post op dit forum. ik loop hier al een tijdje te lanter(fante)n namelijk, erg veel nuttige info. Ik kan niet wachten tot de thuiswedstrijd in 013 en 12 juli, net als velen onder jullie.

Maar nu mijn vraag...

Al en aantal jaar ben ik op zoek naar opnamen van de LP "Fante" van Joost Belinfante.

Diverse platenzaken (voor zover ze nog bestaan) benaderd voor dit maar blijkbaar is het volledig uitverkocht in nederland. En aangezien het ook niet via andere wegen te vinden is (U weet allen wat ik bedoel) probeer ik het hier maar eens.

Is er iemand hier die mij kan helpen?

Ik zou graag iets ruilen als tegenprestatie, maar vrees dat de verzameling van degene die het aanbied groter is (hoewel ik nog die mengtafelopname heb van erste 3 nummers van 13 mei 2000 natuurlijk...)

en als dat niet helpt:  HELP!

Edited by Antigoon - 23-Mei-2008 at 20:53
Back to Top
McFly View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote McFly Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Mei-2008 at 23:41
Beste Antigoon,

Je kunt deze opnames vinden op fonos.nl.

Hier kun je de cd (gedigitaliseerd van de lp) gewoon bestellen. Binnen een paar dagen heb je hem dan binnen!

Groetjes!!
Back to Top
Daan View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Mei-2008 at 17:10
ik heb de lp, maar die hou ik liever zelf. Ik kan je wel de mp3tjes sturen
Back to Top
Antigoon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Antigoon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Mei-2008 at 13:09

Hallo allemaal!

Erg bedankt aan al die gene die mij aangeboden hebben kopietjes te sturen of MP3tjes. Ik ben dus reeds voorzien van wat MP3tjes en wat zal ik zeggen.

Erg gezellig!

Allemaal heel erg bedankt en een iemand in het bijzonder, U know who you are ;-)

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.