Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > De Kuip 2008
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Welke nummers spelen ze?

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DoeMaarDeBand Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Welke nummers spelen ze?
    Posted: 24-Juni-2008 at 14:41

Hoi mede fans!

voor diegene die al geweest zijn gisteren. (mazzelaars )
Kunnen jullie aangeven welke nummers er allemaal gespeeld zijn?

ben erg benieuwd.

gr van Berry

Onofficiële Doe Maar fansite!

www.doemaardeband.nl
Back to Top
Michel View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Michel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juni-2008 at 14:57

Zie eerdere reactie van Broezeke op dit forum

Ook net terug van Delft. Ik vond het ondanks de schoonheidsfouten (is 1ste try out) GEWELDIG. Ze hadden er idd zin in. Henny Vrienten oogt strakker dan 8 jaar geleden, lijkt me wat vermagerd, hij had zelfs een spijkerbroek met bretellen en gympen aan, met bovenop zijn veston. Ernst zat duidelijk aan de Whiskey, was zeer goed geluimd. Voorts mooie gastoptredens van die violiste en die trompettist (Vloeimans). En trouw bijgestaan door Jacob Klaasse, Jan Koper, Joost Belifante. Verassingen waren Ruma Saya,He he, Winnetoe, de laatste X, vergeet me (of niet?) ... Geen bang, liever dan lief, maar natuurlijk wel al de klassiekers Pa, de Bom, 1 nacht alleen, Belle Helene, Is dit alles, Doris Day, Alles gaat voorbij, Doe maar net alsof, Okee, Zoek het zelf maar uit, Tijd genoeg, Radeloos, Smoorverliefd, Nederwiet, Alles doet het nog, Bij elkaar, sinds een dag of twee, Dansen met Alice... Leuk was ook nadien de 1ste keer op de foto met alle vier heren, dank daarvoor! Ook mooi was de verwijzing van Henny, dat dit slechts een begin was.... ze DOEn MAAR! Morgen  plaats ik enkele foto's, welterusten .....

Back to Top
DoeMaarDeBand View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DoeMaarDeBand Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juni-2008 at 15:20

Ok bedankt, had het over het hoofd gezien

gr van Berry

Onofficiële Doe Maar fansite!

www.doemaardeband.nl
Back to Top
McFly View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote McFly Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juni-2008 at 15:21
Dansen met Alice begon met de intro van De Eerste X  (heb hier ook al een opname op Youtube gezien). Vergeet Me is inderdaad ook gespeeld.

En vergeet Hetzelfde Meisje niet!

Edited by McFly - 24-Juni-2008 at 15:22
Back to Top
sanderdelft1972 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote sanderdelft1972 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juni-2008 at 19:32
.. en het nummer HeHe vervolgde met "Er Verandert Nix" !
Back to Top
Lennon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juni-2008 at 19:34

Originally posted by sanderdelft1972 sanderdelft1972 wrote:

Maar dat hoort zo

Doe maar net alsof
Back to Top
McFly View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote McFly Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juni-2008 at 20:06
Originally posted by Lennon Lennon wrote:

Maar dat hoort zo

Volgens mij komt Er Verandert Nix normaal na Het Leven Gaat Door, niet na Hé hé...
Back to Top
Lennon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juni-2008 at 20:50
Originally posted by McFly McFly wrote:

Originally posted by Lennon Lennon wrote:

Maar dat hoort zo

Volgens mij komt Er Verandert Nix normaal na Het Leven Gaat Door, niet na Hé hé...

Ow ja die 2 haal ik altijd door elkaar!

Doe maar net alsof
Back to Top
Antigoon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Antigoon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Juni-2008 at 22:13

Misschien is dit de plek om toch de volledige tracklist op te zetten in juiste volgorde?  Dan verpesten we het ook niet voor degene die het nog niet willen weten toch?

Dit is wat ik tot nu toe heb

01 Doe maar net alsof

02 Zoek het zelf maar uit

03 Radeloos

04 Hetzelfde meisje

05 Een Nacht Alleen

06 Okee

07 Heroïne

08 Tijd Genoeg

09 Pa

10 Winnetoe

11 Alice

12 Hé Hé /  Er verandert nix

13 Alles doet het nog

Deze komen van een lijstje waar een foto van is (link bekend binnen dit forum neem ik aan) Van de volgende nummers weet ik dat ze gespeeld zijn, alleen de volgorde nog niet, hulp is welkom dus

Is dit alles / De Bom / 32 jaar / Belle helene / Vergeet me / Smoorverliefd / Nederwiet / Ruma Saja / Bij Elkaar / De Laatste X / Nachtzuster

Wellicht is de lijst niet compleet of helemaal juist, maar dan hoor ik dat graag.

Sjaaltje ligt klaar voor vrijdag ;-)

Edited by Antigoon - 25-Juni-2008 at 22:34
Back to Top
JeroenG View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JeroenG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Juni-2008 at 01:13

Ik heb een opname gemaakt van zowel Delft als Deventer, dus kan de setlist in juiste volgorde hier wel even posten binnenkort, zodra ik tijd heb terug te luisteren.

Wel kan ik melden dat het concert in Deventer een tikkie langer duurde (had minder tijd over op m'n disc haha) terwijl in Deventer juist twee nummers MINDER gespeeld werden. WAT!?! Ja, er zijn twee nummres uit de set verdwenen. 'Hetzelfde meisje' is hetzelfde meisje niet meer en 'Vergeet me' zijn ze ook vergeten. Verder was de volgorde iets aangepast, bijv Winnetoe helemaal het eind als eerste nummer van het laatste toegiftblokje.

Omdat de setlist beide avonden verschillend was is het misschien aardig dat in 013 en HMH iemand eens probeert bij te houden wat daar gespeeld wordt en in welke volgorde. Ik ben er niet bij daar met m'n apparaatje haha.

Edited by JeroenG - 26-Juni-2008 at 01:14
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.