nieuw album 2008?!!!! |
Post Reply | Page 123 5> |
Author | ||
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20-Juni-2008 at 16:52 |
|
"Doe Maar, de populaire Nederlandse groep, werkt aan een nieuw album. De groep rond Ernst Jans & Henny Vrienten hield het in 1984 voor bekeken. Recente reünieconcerten hebben het vuur weer aangewakkerd. Dit jaar is de groep afsluiter op Werchter Boutique. Wanneer de nieuwe plaat in de rekken ligt, is nog niet duidelijk." http://www.hbvl.be/nieuws/media_cultuur/default.asp?art={EE1 E5A1B-8AE9-4508-B3E5-10BA19EF8287 } |
||
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
en hier nog meer!!! yes!!!! Doe Maar is weer samen. Eerst leek het erop dat de reünieconcerten in de Rotterdamse Kuip en Werchter Boutique eenmalige gebeurtenissen zouden blijven, maar volgens zanger Henny Vrienten is de sfeer in de groep zo goed dat de vier weer op permanentere basis gaan samenwerken. 'We hebben zelfs plannen voor een nieuwe cd.' Edited by pygmydanny - 20-Juni-2008 at 16:55 |
||
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Zo! Dat is verassend nieuws!
|
||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Volgens de belgische teletekst werkt doe maar aan een nieuw album, wanner het uitkomt is nog niet bekent.
|
||
Broezeke
Top Poster Joined: 01-Oktober-2007 Location: Belgium Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Op de website van het vrt nieuws staat te lezen dat Doe Maar weer bestaat en dat ze een nieuwe plaat (cd) gaan maken. vr 20/06/08 09:02 - De Nederlandse popgroep Doe Maar werkt aan een nieuwe cd. Dat zegt zanger Henny Vrienten in De Morgen. De groep geeft dit jaar enkele reünieconcerten, maar volgens Vrienten zal het daar niet bij blijven. "Dit is geen reünie, we bestaan weer", zegt hij.Doe Maar was razend populair in de jaren 80 met hits als "De bom" en "Eén nacht alleen". In 2000 volgde er een eerste reünie met tientallen optredens en een nieuwe cd. Toen liet Vrienten er geen twijfel over bestaan dat het het laatste album was van de groep. Raar dat ik er voor de rest nergens iets van hoor of lees, vindt het in ieder geval geweldig nieuws! |
||
Broezeke
Top Poster Joined: 01-Oktober-2007 Location: Belgium Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
En of dit goed nieuws is! Eigenlijk hadden ze dat al veel eerder moeten doen, gewoon lekker samen muziek blijven maken, ze hebben er veel te lang mee gewacht! Maar uitstel is gelukkig geen afstel. Wel raar dat Henny zichzelf tegen blijft spreken. Ik hoorde het nieuws op studio Brussel en zag het als een vergissing. Ik smste naar stubru met de melding dat dat wss een vergissing was, maar de presentator raadde mij live op de radio aan om dan maar eens goed de laatste nieuwtjes uit te pluizen. Stond ik daar met mijn mond vol tanden, bedankt Vrienten e.a. |
||
Repke3680
Groupie Joined: 01-Januari-2008 Location: Belgium Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
zeker als je op Studio Brussel vanmorgen zegt dat er zeker geen nieuw album komt luister: 2008-06-20_214758_Broeske1.rar |
||
Wouter J
Top Poster Joined: 06-November-2007 Location: Netherlands Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik ben ook benieuwd naar het album met frank Boeijen en Henk Hofstede, Henny had al met ze op "De nacht" samen gewerkt en dat leverde twee ontzettend mooie nummers op "De Maan van Antwerpen" en "Nachtzwemmen" ik vraag me af of dat nieuwe werk in het verlengde van dat zal gaan liggen.
|
||
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen |
||
tralala
Senior Member Joined: 09-Mei-2008 Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
@ betweter! Grappig om te horen! |
||
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik hoop dat ze op dat nieuwe album wel weer de muziek van vroeger maken, zoals we van Doe Maar gewend zijn en niet die bende van de laatste album, die viel mij echt tegen.
|
||
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
||
Post Reply | Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |