Wegwerkzaamheden naar De Kuip? |
Post Reply |
Author | |
Sylver
Senior Member Joined: 30-April-2008 Location: Belgium Points: 95 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08-Juli-2008 at 21:19 |
Zaterdag rijden wij vanuit Vlaanderen naar Rotterdam (vanuit Gent richting Antwerpen en dan zo verder door naar Rotterdam). Ik vroeg me af of we aanstaande zaterdag terug "verrassingen" mogen we verwachten op de weg. Voor België denk ik het niet, maar iemand een idee of er in Nederland gewerkt wordt in de (hele) ruime omgeving van De Kuip? |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tweede deel van Nederland krijgt vakantie, er wordt drukte verwacht, wel
meer de andere kant op, maar goed...als het in NL niet loopt...dan staat ook alles vast. Ik zou een wat tijd incalculeren...die ik zelfs vanuit de buurt van eindhoven ! Tip: www.vananaarbeter.nl, daar staat: waar wordt er gewerkt? Edited by callie - 08-Juli-2008 at 22:22 |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |