Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > De Kuip 2008
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

vroege vogels vak

Post Reply Post Reply
Author
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hetzelfdemeisje Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: vroege vogels vak
    Posted: 11-Juli-2008 at 15:28

wij kwamen binnen vanaf kant 19tm24 en moesten een pleuris eind rennen (van linksboven op de kaart naar rechtsonder) er was een lint gespannen zodat je niet aan de linkerkant het vak in kon (dit is vanuit het podium gezien).

zijn er luitjes binnengekomen via ingang 25tm33 en zoja was er aan die kant een eigen ingang voor het vroege vogel vak ?

ik heb een newfound respect gekregen voor voetbalspelers die 90 min het veld over heen en weer rennen

mijn longen waren niet blij  mede door de bronchitis die ik bij de try outs heb opgelopen   maar goed het was het wel weer meer dan waard

DM verft mijn wolken blauw
Back to Top
Daan View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Juli-2008 at 18:12
Omdat ik van plan ben om morgen al vroeg in rotterdam te zijn, zou ik het ook wel fijn vinden om te weten hoe ik het snelst binnen ben.
Back to Top
KanjerEs View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KanjerEs Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Juli-2008 at 18:54
Mijn zus was ongeveer om half 9 binnen en liep richting podium. Daar werd haar gevraagd of ze soms een bandje om wilde om vooraan te kunnen staan.... Uh, ja, waarom niet.. Ze heeft de hele avond 10 meter van het podium gestaan.....
Back to Top
hetzelfdemeisje View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hetzelfdemeisje Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Juli-2008 at 19:00

welke ingang kwam ze binnen ? 19tm24 or 25tm33 ?

DM verft mijn wolken blauw
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.