Merchandise? |
Post Reply |
Author | |
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11-Juli-2008 at 19:09 |
Nu het 1e Kuip concert is geweest, en ik nog niemand over eventuele t-shirts o.i.d. heb gehoord kan ik er vanuit gaan dat ze alleen hetzelfde spul verkopen als tijdens de try outs?
|
|
Doe maar net alsof
|
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geen shits of wat dan ook, dat vonden de heren van de band 'teveel gedoe' volgens de dame van de merchandise. Vandaar alleen een gedeelde stand met aan de ene kant de (oude) CD's van Doe Maar (remasterde editie natuurlijk) en CD's van Wouter Hamel en NCC en aan de andere kant het boek+CD Lijf Aan Lijf en boek+CD Best Of CCC en de boeken van Ernst.
|
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar baal ik van. had me verheugd op een leuk shirt voor de herinnering aan
vanavond... |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hampshire
Top Poster Joined: 16-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey Els, je t-shirt was inderdaad goed gelukt, maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb nog steeds mijn t-shirt met het skunt meisje dat inmiddels erg dun begint te worden dus had ik hem geprobeerd te kopieren naar een nieuw t-shirt, maar het lukt mij maar niet om de felle fluor kleuren te behouden wat jou wel gelukt is. Hoe heb je dat gedaan?
|
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |