Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > De Kuip 2008
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

werchter boutique

Post Reply Post Reply
Author
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pygmydanny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: werchter boutique
    Posted: 14-Juli-2008 at 04:14

net terug van hun (voorlopig) laatste optreden, hier in Werchter...

Ongelooffffffffflijk supergoed concert.

Jef en ik waren op voorhand even bang voor de reacties van het festivalpubliek (Pinkpop'83 weetjewel), maar het was fantastisch!!!!

Helaas geen Nachtzuster en Je Loopt Je Lul Achterna

Maar wel deze setlist:

Doe Maar Net Alsof, Zoek Het Zelf Maar Uit, Radeloos, Hetzelfde Meisje, Een Nacht Alleen, Okee, Tijd Genoeg, Pa, De Eerste X (intro)/Dansen Met Alice, Hé Hé/Er Verandert Nix, Nederwiet (geweldige uitvoering!!!!), Is Dit Alles, Doris Day, Belle Hélène, De Bom - Bij Elkaar, Sinds Eén Dag Of Twee, Smoorverliefd -- De Laatste X en als allerlaatst Alles Gaat Voorbij

Back to Top
Broezeke View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Broezeke Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Juli-2008 at 10:40
Ja, echt super!! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik ze in de Kuip beter vond spelen, ze leken me wat nerveuzer.Misschien heeft dat idd iets met dat festivalpubliek te maken. Henny verwoordde dat als volgt: " We zaten in de kleedkamers en vreesden dat jullie er niet meer zouden zijn ..." Maar het kon de pret niet drukken. Doe Maar anno 2008 is zowiezo FEEST! Ze kwamen zelfs 2 keer terug voor een toegift, en dat hadden ze duidelijk niet verwacht! En Danny, die schreeuwde zich helemaal schor!! En nu geduldig wachten op de nieuwe plaat...

Edited by Broezeke - 14-Juli-2008 at 10:41
Back to Top
cathy-vlaams View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote cathy-vlaams Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Juli-2008 at 12:54

Ja Werchter was ook super ! Was er maar rond 21u, ik kwam alleen maar TH fans tegen op de terugweg. Ben maar tot op de tweede rij geraakt (nog enorm veel jongskes / TH fans op de eerste rij grrrr) met als voordeel dat ik veel kunnen dansen heb. Heel weinig roze-groen gezien, een wereld van verschil met zaterdag, maar een leuke sfeer toch vooraan, jong en oud, alles door elkaar.

Hehe terug aan het werk heb maar 4 uurtjes geslapen

Cathy & zoon

Cathy-vlaanderen
Back to Top
hetzelfdemeisje View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hetzelfdemeisje Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Juli-2008 at 13:55

dank voor de verslagjes

lekker om te lezen dat het gaaf was ! het was een vreemd idee om te weten dat ze speelden en er dan niet te zijn na de hele tour bijgewoond te hebben  

ben blij dat er nog veel mensen waren (was het sowieso een groot festival qua bezoekers ? ) ik had ook wel zoiets van misschien gaan er wel een hoop mensen weg omdat ze zo laat en als laatste speelden met een werkdag erna.

zijn er nog opnames gemaakt voor Belgische tv ofzo ?

Edited by hetzelfdemeisje - 14-Juli-2008 at 13:57
DM verft mijn wolken blauw
Back to Top
pygmydanny View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pygmydanny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Juli-2008 at 12:53
Back to Top
Lennon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Juli-2008 at 19:15

Super om te lezen dat ook de buren tevreden zijn...

Na vele zeer positieve kritieken en 1 mindere (E.D.) kunnen we concluderen dat we het allemaal eens zijn...Doe Maar is terug... EN HOE!!!!!!!!

Doe maar net alsof
Back to Top
cathy-vlaams View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote cathy-vlaams Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Juli-2008 at 22:39

Nog een opmerking ivm Werchter, na 'smoorverliefd' bleef er galmen 'we want more' en na druk overleg onderling (ze hadden dit echt niet verwacht) wat ze zouden spelen zei Henny 'we hebben niet eens al onze instrumenten mee', maar mijn geroep voor 'nachtzuster' werd niet ingewilligd, toch nog 2 liedjes gespeeld en in totaal 2u GENOTEN (normaal maar 1,5 uur voorzien). Op het einde kwamen 2jongene knapen (Nederlanders) naast mij staan en die ene keek naar m'n t-shirt en zei spontaan : Ernst is m'n oom. En hij maar roepen naar Ernst...

Hier nog een stukje uit de krant 'het nieuwsblad' van voor het concert :

http://www.nieuwsblad.be/GT/Index.aspx?genericId=397&art icleId=S11U6QPO

Heb ook het artikel uit Weekend Knack enhet Laatste Nieuws van 10/7 (beiden eveneens van voor het optreden Werchter).

Uit HLN dit hilarische fragment (de groepssfeer zat er toen ook al in):

HLN:is er een verschil met de meisjes die vandaag op de eerste rijen staan ? Henny : Absoluut ! In onze tijd hadden de meisjes nog allemaal echte borsten (hilariteit). Voor het overige was er niet zoveel verschil.

HLN: ...Zou je ooit aan je lichaam laten sleutelen om er aantrekkelijk te blijven uitzien? Henny :...als het allemaal begint te hangen zou ik zeker niet twijfelen. Ernst : Ik ook ! Al zou ik eerder mijn aars eens laten bleken. (lacht)

De volledige artikelen wil ik gerust scannen en doormailen op verzoek (mijn e-mail zit in mijn profiel) maar dit zal wel maar zijn NA mijn vakantie, nu zaterdag 19/7 ben ik er voor 3 weken tussenuit naar la Douce France. Groetjes Cathy.

Cathy-vlaanderen
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juli-2008 at 02:13

Jawadde, was da me het concertje zeg..... Gewoonweg subliem.... Heb al vele tientalle festivals meegemaakt maar wat Doe Maar hier tentoon heeft gespreid mag wel van wereldformaat genoemt worden..... Kippevelmomenten genoeg..... een mega-grote massa (weet nie hoeveel het er nog waren maar er waren 30000bezoekers dus er bleven er zeker nog een 15000tal over) die luidkeels alle hits meezingen zodanig dat zelfs de mannen van Doe Maar menig keer hebben moeten grinniken..... De meer dan 10minuten durende (vervlaamste) versie van het prachtige Nederwiet (dat wederom door een grote massa werd meegezongen)..... En zeker niet te vergeten het feit dat ze een tweede maal zijn komen bissen waarop ze compleet niet voorbereidt waren MAAR HET MET VEEL PLEZIER EN OVERGAVE HEBBEN GEDAAN...... 

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.