afscheidsconcert 1984 op dvd |
Post Reply | Page 123> |
Author | |
Dm78
Groupie Joined: 14-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14-Juli-2008 at 23:58 |
Wat moeilijk zeg !! DM78 is er voor U.. DVD van Doe Maar Kostprijs !! Dvd in een simpel hoesje zonder toeters en bellen Postzegel en PLAY !! 1,50 Verzenden op eigen RISICO !! Edited by Dm78 - 15-Juli-2008 at 00:01 |
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien moet je er nog even bijzetten of het gaat om het middag of avondconcert...
|
|
Dm78
Post Options
Thanks(0)
|
Beste ane ik zal kijken of het Donker was !! Grapje ik zal kijken... |
|
Dm78
Post Options
Thanks(0)
|
De Kosten zij de DVD en verzend kosten !! Hoe simpel kan het, U stuurt een Legen envelop naar me op met daar op je naam en een POSTZEGEL. Let wel de Envelop moet groot genoeg zijn voor een DVD in te doen !! Tevens doet u 3 bruikbare postzegels bij de envelop dit zijn de KOSTEN voor de DVD !! Niets overmaken, maar betalen met Postzegel !! Makkerlijker kan ik het niet maken. Vezenden geschied op uw risico !! Het gaat om de opnamens van de middag !! |
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar welke uitvoering?
Aangezien de opnames van het middag concert recent nog zijn uitgezonden. Deze zijn dus gewoon voor nop te downloaden van usenet/nieuwsgroepen. Ik wil niet zeggen dat je geen compensatie moet krijgen voor het branden en het versturen hoor, maar ik wil enkel de mensen er op wijzen dat ze ook zelf aan deze opanme kunnen komen. (MITS je toegang hebt tot nieuwsgroepen dat wel) Ik had een tijdje terug al de DVD van de nieuwsgroepen gehaald, maar deze waren toch een vrij matige tot slechte kwaliteit. Over gezet van een 25 jaar oude VHS-band. De gene die nu op de nieuwsgroepen staat is vele malen beter. |
|
summer-of-69
Top Poster Joined: 15-Juli-2007 Location: Netherlands Points: 119 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ik niet (toegang) dus ik stuur je even een pb DM78. En verder is iedereen gelukkig gewoon vrij om wel of niet van dit aanbod gebruik te maken.... toch? Edited by summer-of-69 - 17-Juli-2008 at 10:45 |
|
Dm78
Post Options
Thanks(0)
|
Beste Forum gebruikers De DVD is ook gratis te bestellen bij RaZ !! Immers deze haald hij gratis van een usenet/nieuwsgroepen. TOPPIE VAN RaZ !!
|
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
Begrijp me niet verkeerd hoor.
Ik zeg niet dat niemand dat moet doen, ik zeg enkel dat als men toegang heeft tot nieuwsgroepen, men er zelf aan kan komen. 1,50 aan postzegels is niet een bedrag waarvan je rijk wordt, dus voor het geld doe je het niet. Als ik het niet had kunnen downloaden, had ik zeker op je aanbod gereageerd. Ik wilde niet negatief overkomen, maar blijkbaar deed ik dat wel, sorry. |
|
Dm78
Post Options
Thanks(0)
|
RaZ je excuus is aanvaard. Onder het motto blijven lachen Immers we doen het voor de FANS !!! |
|
Dm78
Post Options
Thanks(0)
|
Maar goed hier de INFO over de DVD. Het geluid is super en het beeld haar scherp !! Mensen die de DVD binnen hebben graag een reactie.
|
|
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |