Doe Maar - Een Dag Ahoy |
Post Reply | Page 123> |
Author | |
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11-Juli-2008 at 20:46 |
Voor de liefhebbers De documantaire Doe Maar - Een Dag Ahoy wordt op dit moment gepost op usenet. |
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
alt.binaries... en dan?
|
|
Daan
Top Poster Joined: 03-Juni-2007 Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
boneless
filename: DoeMaar-1DagAhoy |
|
Daan
Top Poster Joined: 03-Juni-2007 Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
hij staat er inmiddels helemaal op:
linkje voor een NZB file: http://binsearch.net/?q=Doe+Maar+-+Een+Dag+Ahoy&max=25&a mp;adv_age=7&server= |
|
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan iemand deze ook via rapidshare of zoiets hier posten voor de mensen die niet via nieuwsgroepen kunnen downloaden zoals ik bijvoorbeeld.
|
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
Silvia
Groupie Joined: 03-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan hem ook niet openen
|
|
ReggaeMan
Senior Member Joined: 23-Juni-2007 Location: Netherlands Points: 56 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rapidshare zal moeilijk worden, omdat het om een dvd versie gaat van een aantal gig. En bij rapidshare kan je maxiamaal 100 mb uploaden. Dan zal je zo'n 42 rapidshare links krijgen. Als je geen premium account heb moet je elke keer zo'n 60 tot 80 min wachten. Dus dan ben je nog wel even bezig. Ik zal van de week eens kijken. En een simpele totrial maken, en laten zien a.d.v screenshots hoe je op een simpele manier kan downloaden via nieuwsgroepen. Als je het eenmaal kan, wil je niks anders meer
*Edit ik ben al begonnen met een simpele handleiding. Om lekker simpel via nieuwsgroepen te downloaden. Ik moet zo aan het werk. Denk dat de handleiding rond middernacht en anders morgen ochtend klaar is. Edited by ReggaeMan - 14-Juli-2008 at 12:34 |
|
ReggaeMan
Senior Member Joined: 23-Juni-2007 Location: Netherlands Points: 56 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo daar is hij dan eindelijk. De handleiding om gebruik te maken van nieuwsgroepen. Wel een beetje laat doordat ik wat problemen had met m'n ftp programma, om de afbeeldingen te uploaden. Maargoed. Hier is de link http://members.home.nl/enzyme/nwsgrp/nieuwsgroepen.htm
Veel succes ermee |
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed werk! (Al wist ik wel hoe het te gebruiken is maar goed) Voor de mensen die het niet kennen, wat is er nu de laatste tijd langs gekomen: Beeld: - Afscheidsconcert (Middag en Avond) - No Nukes enz. enz. |
|
Silvia
Groupie Joined: 03-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik snap er niets van???
|
|
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |