Doe Maar met het Goede Doel |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
Wouter J
Top Poster Joined: 06-November-2007 Location: Netherlands Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20-Juli-2008 at 11:58 |
http://www.youtube.com/watch?v=CqJ2NTWsLd4
Tijdens het middag concert van hun twee afscheids optredens, Henny maakt een paar foutjes op zijn bas maar voor de rest een lekkere versie van deze Nederpop klassieker. Edit: Oeps, kleine vergissing en dan juist in het woord "Foutjes" Edited by Wouter J - 23-Juli-2008 at 04:03 |
|
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen |
|
doemaaroke
Top Poster Joined: 09-Juni-2006 Location: New Caledonia Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
hahah fouthes.....leuk woordgrapje
Henk zet ook te laat in, maar dat wordt goed opgelost door doemaar! |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goh, wat worden we toch oud...als ik dit zie...pffff.
Wat zingt Henny op Klaar? "Tijd bestaat niet, nee"? Zie 'm ff staan in dit clipje, jeetje wat was ik toch gek op die man, en ik snap ook wel waarom als ik die beelden weer eens bekijk ;-) Maar dat even terzijde, En toch blijf ik erbij dat Henk echt niet kan zingen, ik vind het echt eigenlijk best wel vreselijk als hij zingt. Maar dat is dan ook kwestie van smaak. Ik heb het album ' mooi en onverslijtbaar' nog uit die tijd, en de nummers die andere Henk zingt zijn prima, als Westbroek zingt verzet ik even de naald op de plaat... |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Henk Westbroek is met de jaren wel beter gaan zingen, vroeger was het vrij matig maar tegenwoordig klinkt het een stuk beter. Henk Temming heeft echter wat mij betreft een prettiger stem om naar te luisteren als zanger, alleen Henk Temming is live weer gewoon niet zo goed. Je hoort gewoon dat ie niet meer gewend is om live voor publiek te zingen, en dat is Henk Westbroek dan weer wel. (Trouwens wel jammer dat je de HW-songs altijd overslaat, dan mis je toch het absoluut niet verkeerde 'Franse auto') |
|
Wouter J
Top Poster Joined: 06-November-2007 Location: Netherlands Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
Of het nummer "Hou van mij" wat zeker gelijk staat aan DM's "Smoorverliefd" Westbroek klinkt zo wanhopig en smartend, wellicht niet zo zuiver als Henk Temming maar zo ontroerend en eerlijk.
Wat Temmings nummers betreft kan "Alles geprobeerd" wat mij betreft als zijn beste nummer genoemd worden. |
|
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het Goede Doel over het algemeen een erg leuke band! Beide Henken zijn helemaal ok, zelfs hun laatste album is gewoonweg weer leuk! De teksten zijn altijd erg sterk, en muzikaal gezien is er ook niks mis mee (al mis ik Sander van de Herk op het laatste album) Kan me wel voorstellen dat sommigen HW zijn stem irritant vinden... Ik kan niet zeggen dat het een geniale zanger is, maar ik kan er wel naar luisteren (ik vind zijn solowerk juist weer heel erg... Zelfs je naam is mooi )En qua persoonlijkheid vind ik hem zo lekker recht toe recht aan.. gewoon een man van het volk..
|
|
Doe maar net alsof
|
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad, dat is een mooi nummer op dat album... Wat ik echt erg vind is: 'Zelfs je naam is mooi', tekst is mooi, arrangement is mooi, maar hoe hij dat zingt.. Een andere zanger en het zou een topnummer zijn! (maar goed, smaken verschillen!) |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
doemaaroke
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ik jammer vindt, dat de laatste cd van HGD door sessiemuzikanten is ingespeeld.Ze treden daar nu ook mee op. Alleen Henk en Henk nog uit de oorspronkelijke bezetting. Persoonlijk vind ik het leuker als een bandje echt een bandje is.
|
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt, maar ook niet helemaal. De CD is inderdaad ingespeeldm door sessiemuzikanten, maar dit zijn andere dan die nu met HGD optreden. Dat zijn namelijk de muzikanten van HW's 'oude' begeleidingsband. Sander is er inderdaad niet bij, maar dat heeft 9tijdelijke) persoonlijke redenen. Dikke kans dat hij er een volgende keer wel weer bij is. |
|
doemaaroke
Post Options
Thanks(0)
|
haha, die Jeroen weet ook alles he?
|
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |