website henny |
Post Reply | Page 123 6> |
Author | ||
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25-Juli-2008 at 23:02 |
|
Voorheen was er een website over Henny, hennyvrienten.nl
Ineens was -ie uit de lucht. Wie de site beheerde weet ik niet meer, maar de site op zich was wel aardig. Iemand een idee? (en zondag wordt ie dan, en dat hadden kranten verkeerd, 60!) |
||
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
||
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Die site werd beheerd door mij samen met de bassist van mijn oude bandje. Er waren plannen om er een officiële Henny Vrienten website van te maken, we waren zelfs al in onderhandeling met Henny en Vincent (zijn pers. assistent), maar uiteindelijk is dat toch niet doorgegaan, Henny had toch niet zo'n behoefte aan een eigen officiële site. Toen op een gegeven moment de ander ermee stopte heb ik het eigenlijk ook maar gelaten, mede omdat ik al een aantal andere sites onder m'n hoede had (tijd!) en omdat Henny zoals gezegd een eigen officiële site niet echt nodig vond. We deden het trouwens met z'n drieën bedenk ik me nu.
|
||
McFly
Top Poster Joined: 02-Februari-2004 Points: 106 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Was dat geen Umupop/Amehoela-vriend van je???...
Ik heb overigens ooit alle interviews met met Henny die op die site stonden gekopieerd en gedownload. Jeroen heeft die denk ik ook nog wel... Maar als iemand interesse heeft? |
||
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, en een oud klasgenoot van mij :-) |
||
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nou JA! haha, tuurlijk was het dikke kans dat iemand uit het forum die site had, maar dit is allemaal wel heel grappig! Ik vind het erg jammer dat die site er niet meer is. Ernst heeft ook een eigen site, ik vind het leuk om daar soms gewoon eens langs te gaan., kijken waar -ie zoals mee bezig is. Heb eigenlijk Molensteenstraat gekocht omdat ik het op zijn eigen website zag. Zeker ook gezien wat Henny allemaal heeft gedaan, altijd leuk daar melding van te maken, en het is up-to-date blijven bij uitstek. Ook als er tv-dingen waren op gebied van zijn filmmuziek enz, en inderdaad interviewtjes enzo. Ik zou het leuk vinden als Dhr. Vrienten van een eigen officiele site juist wel de meerwaarde van zou gaan zien! (is wel van deze tijd...!) Ik mis dat juist als fan zijnde en vind het minstens zo goed wat er naast Doe Maar gedaan wordt door de heren. Nu zie ik dat wel meteen hier in het forum, maar zo'n site zou toch ook wel helpen! |
||
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
||
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
werkte Yvonne ook niet aan mee aan die site? inderdaad jammer dat die site opgedoekt is; had er ook interviews met Henny willen opzetten |
||
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wie weet komt het domein weer eens vrij.... |
||
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Inderdaad, Yvonne van der Donk werkte ook er aan mee, met z'n drieën was het. |
||
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
|
Aan de Whois informatie te zien wel ja. |
||
Dm78
Groupie Joined: 14-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja Jeroen de stemming van Henny is elke dag anders !! Nooit meer Doe Maar en opeens staan ze weer te spelen in een tentje dat gezellig Bandje !! Zie henny als een Vrouw Wahahahahahaha sorry Damens !!! |
||
Post Reply | Page 123 6> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |