Ciske de Rat |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21-Augustus-2008 at 23:06 |
Ik vroeg me af, zijn er hier eigenlijk mensen die naar Ciske de Rat zijn geweest, met muziek van Henny Vrienten? Ik ben afgelopen zaterdag geweest en ga morgen (vrijdag) weer. Niet alleen vanwege Henny's muziek hoor, ook omdat ik iemand ken uit de kindercast die die dagen speelt en omdat ik nieuwsgierig naar de musical was. Ik kan je zeggen, het is echt een aanrader. Meestal ben ik niet zo van die commercieel opgehypte musicals, maar deze opgehypte musical is heel vervelend, want ik vind 'm ook nog echt leuk, hahaha. En nog even over de muziek, ik herken wel een aantal Henny-trekjes in de muziek, met name dingen die ik ook in zijn filmmuziek en recentere werk heb gehoord. grtz |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee, ik ben niet geweest. Ik hoop de muziek op CD te kunnen bewonderen
straks, ik heb het een beetje gehad met alle commerciele musicals, musicalmoe kun je het wel noemen. De CD zal ik wel aanschaffen, om te horen wat Henny heeft gecomponeerd. |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aangezien het nu zo goed als rond is, kan ik het hier nu wel melden: Vanaf half september zal ik zelf mee gaan spelen in de musical Ciske de Rat van Joop van den Ende. Niet als acteur (is niet echt mijn ding), maar wel in orkest. Ik heb van de week de oefen-DVD en de bladmuziek van de accordeon/keyboard-partijen gekregen (heel veel pagina's hehe) en heb er erg veel zin in. Zowiezo is het natuurlijk een leuk vooruitzicht om Henny's muziek te gaan mogen spelen. Op 13 september speel ik m'n eerste voorstelling in Groningen en daarna zullen o.a. Nijmegen, Zwolle, Antwerpen, Tilburg en Amsterdam nog volgen, waarschijnlijk tot ergens in maart volgend jaar. |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da's leuk nieuws Jeroen:) Heel veel succes!
|
|
Doe maar net alsof
|
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk voor je zeg, Jeroen, dat is een beloning, lijkt me voor jou als muziekant. Heel veel succes.
Ik ben niet naar de musical geweest, is ook zowieso niet zo mijn ding. De Doe Maar musical heb ik wel gezien en die vond ik ook wel erg leuk. Heel veel succes Jeroen. |
|
DoeMaarDeBand
Top Poster Joined: 24-Augustus-2007 Location: Netherlands Points: 166 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal Top Jeroen. Erg leuk voor je!!!
gr van Berry |
|
Onofficiële Doe Maar fansite!
www.doemaardeband.nl |
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
gefeliciteerd!! |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
tralala
Senior Member Joined: 09-Mei-2008 Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat gaaf! gefeliciteerd en veel succes!
|
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat rot voor je
|
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
Jeroen heeft volgens mij echt een kloteleven.. Iedere dag weer die verrekte muziek.... |
|
Callie
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |