iets of niets??? |
Post Reply | Page 123> |
Author | ||||||||||||||||||||||||
Hampshire
Top Poster Joined: 16-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22-September-2008 at 22:02 |
|||||||||||||||||||||||
Hallo medeforummers (hmm vaag woord maar jullie snappen wel wat ik bedoel toch?) Ik was op een verkoopsite aan het snuffelen (www.cosmox.nl) en zag een advertentie staan voor een nog in 2008 uit te komen CD van doe maar met als titel "de jonge jaren". Wat denken jullie is dit van de "echte" Doe Maar of van iets vaags als en soort coverband ofzo. Weet iemand hier iets meer van? Hieronder zie je een kopie van wat er op de site stond. Ik ben benieuwd! groetjes Hampshire
|
||||||||||||||||||||||||
McFly
Top Poster Joined: 02-Februari-2004 Points: 106 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Mmm... Geen idee of dit iets is, maar als het iets is zal het denk ik niet het nieuwe album van Doe Maar zijn.
Klik maar eens hier en scroll naar beneden. Of het moet zo zijn dat toevallig alle bands van weleer met een album bezig zijn met dezelfde naam. |
||||||||||||||||||||||||
baszzman
Senior Member Joined: 03-Januari-2008 Location: Netherlands Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
ik zal morgen die klantenservice eens bellen van Cosmox, vragen wat het precies is, mocht iemand dit al gedaan hebben of mij net voor willen wezen, kan/mag natuurlijk,,,vermeld even het resultaat alhier! Ps Danny, mail me even,,ik heb iets voor je!!! |
||||||||||||||||||||||||
baszzman
|
||||||||||||||||||||||||
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Bol.com heeft hem ook op de site staan. Weet niet wat het is. Over 5 tot 10 werkdagen wel als bol optijd levert....
|
||||||||||||||||||||||||
baszzman
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
gaan we morgen ook BoL maar s bellen Ane!!!
Edited by baszzman - 23-September-2008 at 22:38 |
||||||||||||||||||||||||
baszzman
|
||||||||||||||||||||||||
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Via een live.nl vond ik een forum over Normaal met daarop de volgende tekst: Ik lees inderdaad op Bol.com dat de ceedee "De jonge jaren van..." te bestellen is. |
||||||||||||||||||||||||
baszzman
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
ik zag idd ook dat meerder artiesten die titel "dragen" Je kan best gelijk hebben wat betreft Telstar of de firma listig en bedrog HOES. Ik wil het snel weten ! Je hoort van me!
|
||||||||||||||||||||||||
baszzman
|
||||||||||||||||||||||||
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
hmm, grappig, als je die titel leest denk je meteen aan een
telstarverzameling ja... We zien wel, een verzameling van de Hoesfamilie denk ik, gezien de bands daar inderdaad alle 4 een contract hebben gehad in de jonge jaren... |
||||||||||||||||||||||||
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
||||||||||||||||||||||||
Hampshire
Top Poster Joined: 16-Juli-2008 Location: Netherlands Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Wat het ook is , het maakt het wel weer spannend en ook ik geef eerlijk toe dat ik ook inderdaad de verzamelprut koop.... ik weet het het is triest.....(en toch ook leuk om de nummers weer eens op een andere volgorde te horen haha. Maareh baszzman of Ane (of anderen) hou me op de hoogte als jullie willen want ik ben reuze nieuwsgierig!!!! Groetjes Hampshire |
||||||||||||||||||||||||
baszzman
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Hallo lieve Doe Maar vrienden. ik heb vanmiddag naar cosmix gebeld, het juffertje aan de andere kant van de lijn vertelde dat het idd gaat om een verzamel:"Van hun jonge jaren maar ook wel bekende nummers..." (Dat verklapte de titel ook al) aan deze informatie heb ik niks zei ik en vroeg naar de playlist, daar zou ze iemand van haar collega's over vragen en mij terug bellen, en wat denk je.....ik heb niemand meer gehoord. Ik staak mijn onderzoek niet en ga gestaag door, morgen weer een dag. |
||||||||||||||||||||||||
baszzman
|
||||||||||||||||||||||||
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |