Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Algemeen
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Aardige Jongens Live

Post Reply Post Reply Page  123 9>
Author
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roxia Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Aardige Jongens Live
    Posted: 04-Oktober-2008 at 00:11
Gisteravond (jaja, net na 0.00 uur) naar de aardige jongens geweest in Deventer. Ik heb genoten, echt geweldig leuk, mooie zang en solo nummers of van DOe Maar in Henny's geval.
Het was ook leuk, omdat er wel humor bij in zat, en natuurlijk is het leuk om het ontstaan van een nummer te horen. 
Ik vond vooral de uitvoeringen van de nummers van de Nits leuk, omdat ze nu in het nederlands waren vertaald. En als toetje een signeerde cd door de 3 heren, en een foto met mij en Henny.
Ik heb wat proberen te filmen. Zal kijken of ik hier iets mee kan. Moet je niet teveel van verwachten want t was nogal donker.
Ik heb dus een fijne, gezellige en vooral aardige avond gehad, om maar in de termen van de aardige jongens te blijven

Back to Top
baszzman View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote baszzman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Oktober-2008 at 00:33
hartstikke leuk he,,heb je ook een playlist of weet je een beetje uit je hoofd wat er gespeeld is...?
baszzman
Back to Top
callie View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote callie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Oktober-2008 at 09:55
Super Roxia, en dan nog ff die kers op dat toetje is helemaal geweldig!

Ik las op mijn hyve dat er ook een nummer ' Margreetje' wordt gespeeld?
Nits is het nederlands zijn wisselende meningen over, de een vindt het
mooi, de ander kan er niks mee. Nou heb ik The Nits altijd wel erg goed
gevonden, juist een heel onnederlandse band.

Geniet lekker na!
Jeroen trouwens gevonden gister?

Edited by callie - 04-Oktober-2008 at 10:02
Callie

www.facebook.com/henny.vrientenfansite

www.twitter.com/hennyvrienten
www.myspace.com/hennyvrienten
www.henny-vrienten.hyves.nl

Back to Top
JeroenG View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JeroenG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Oktober-2008 at 10:10

Ook ik ben gisteravond geweest in Deventer en heb enorm genoten.
De heren hebben zo ONTZETTEND plezier op het podium en dan heb je als publiek ook plezier.

Alle 12 nummers van de nieuwe worden live gespeeld, Daarnaast een aantal Nits nummers (inderdaad in het Nederlands), uit Frank Boeijen's repertoire o.a. 'Zeg me dat niet zo is', 'Zwart wit', 'Koud in mijn hart' en 'Twee gezichten' en van Henny mochten we horen '1 nacht alleen', 'Is dit alles' (geweldig hilarische uitvoering met het publiek als echo en trombone, tja Henny dan had je er zelf niet om moeten vragen), 'Als je wint' en 'Margreetje'.... Margreetje is een nieuw nummer. Ik heb Henny na afloop nog even gesproken en hij vertelde dat hij het nummer tijdens repetities geschreven had toen hij zich een beetje verveelde. Je moest het vooral ook niet te serieus opvatten, en een beetje beschaafd provoceren hield hij wel van. Grappig detail is dat mijn concertgenoot van gisteren Margreet heette, haha. Ik zat trouwens in de zaal recht voor Roxia.
Playlist heb ik trouwens wel, maar niet zo bij de hand, moet ik even m'n teepje terugluisteren.

Na afloop kwam alle drie de heren nog in de foyer voor handtekeningen, foto en babbeltje. Ik heb met Henny nog een leuk gesprek gehad over o.a. Ciske de Rat. Hij vond het overigens erg leuk dat ik meespeelde daar, hij vertelde het regelmatig aan verschillende mensen die er rondliepen, hahaha. Had ie meteen een mooie kapstok om meer over zijn medewerking aan Ciske te vertellen.

Hoe dan ook, een geweldig leuke avond gehad. Vandaag weer verder met het gewone leven. Hoewel, gewoon, zometeen reunie van m'n middelbare school en vanavond naar Studio Baarn voor de finale van het Junior Songfestival (als jullie willen, ff stemmen op mijn kleine vriendinnetjes van RReADY  ) en morgen weer 2x Ciske. Ik heb toch zo'n vervelend leven

Back to Top
Roxia View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roxia Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Oktober-2008 at 17:31
Nou hier komt ie dan voor de liefhebbers de setlist:
1 aardige jongens
2 walvis
3 adieu sweet bahnhoff
4 vrouw voor het raam
5 geluk
6 de bruid
7 2 gezichten
8 J.O.S. dagen
9. 1 nacht alleen
10 koud in mijn hart
11 glazen hard
12 zonder jou
13 wachten op een vriend
14 bleekwater
15 margreetje
16 zwart wit
17 ik dwaal, u wacht
18 zeg me dat het niet zo is
19 is dit alles  
20 de loods
21 als je wint
22 de Hollands bergen
23 kan er niets aan doen
Hier zijn wat filmpjes die ik gisteren gemaakt heb:
1 nacht alleen
http://www.youtube.com/watch?v=B1rjp4ur80Q
is dit alles
http://www.youtube.com/watch?v=jLu9xRkVyBY
walvis
http://www.youtube.com/watch?v=Kd9O4XDPaQU
margreetje
http://www.youtube.com/watch?v=J44iH5Zo1Ns
voor nog meer filmpjes klik op mijn gebruikersnaam.

Het is niet zo duidelijk, maar goed zo hebben jullie in ieder geval een idee hoe het klinkt en het eruit ziet.

Back to Top
Broezeke View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Broezeke Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Oktober-2008 at 18:43

Roxia, geeft je inderdaad een goede indruk van wat we kunnen verwachten, en idd doorspekt met humor! Kijk er alvast naar uit! Bedankt voor je mooie bijdrage (Ging dat zomaar, dat filmen?).

Back to Top
Roxia View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roxia Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Oktober-2008 at 19:26
Ja, ik heb het gewoon maar gedaan
Ik heb ook wel wat foto's gemaakt, maar die zijn ook donker, flitsen wilde ik niet doen, en heeft vaak ook geen zin omdat de afstand te lang is.
Maar het is toch voor mijn eigen heb, ga t niet verkopen of zo. Vind het leuk om t met mede fans te delen.
Op de Henny vrienten hyves van callie staan een aantal foto's van het concert.
Volgens mij hebben wel meer mensen foto's gemaakt. Zag na afloop meer mensen met een camera lopen (die wilden net als ik graag met 1 van de heren op de foto).

Ik wens je een fijne, humoristische en vooral aardige avond toe.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Oktober-2008 at 23:56
Hoi Roxia, hartstikke bedankt voor de filmpjes, ik was zo benieuwd naar hun optredens, ik ga zelf in december, heb er nu nog meer zin in !!!
Back to Top
callie View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote callie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Oktober-2008 at 11:58
thanx, eindelijk wat beeldmateriaal.
Foto's (de eerste lichting) heb ik van Gerdy op de vrienten-hyve gekregen,
erg leuk.
Ik zet ff een filmpje op de hyve als je dat goed vindt!
En bedankt voor de playlist! Als je wint! Te gek!

Edited by callie - 05-Oktober-2008 at 11:59
Callie

www.facebook.com/henny.vrientenfansite

www.twitter.com/hennyvrienten
www.myspace.com/hennyvrienten
www.henny-vrienten.hyves.nl

Back to Top
Lennon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Oktober-2008 at 13:18

Leuke playlist, en goeie flimpjes!! Bedankt!!!

Minder dan 1 maand, en ik ga 't zien! 1-11 :)

Doe maar net alsof
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.