Aardige Jongens Live |
Post Reply | Page 123 9> |
Author | |
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04-Oktober-2008 at 00:11 |
Gisteravond (jaja, net na 0.00 uur) naar de aardige jongens geweest in Deventer. Ik heb genoten, echt geweldig leuk, mooie zang en solo nummers of van DOe Maar in Henny's geval.
Het was ook leuk, omdat er wel humor bij in zat, en natuurlijk is het leuk om het ontstaan van een nummer te horen. Ik vond vooral de uitvoeringen van de nummers van de Nits leuk, omdat ze nu in het nederlands waren vertaald. En als toetje een signeerde cd door de 3 heren, en een foto met mij en Henny. Ik heb wat proberen te filmen. Zal kijken of ik hier iets mee kan. Moet je niet teveel van verwachten want t was nogal donker. Ik heb dus een fijne, gezellige en vooral aardige avond gehad, om maar in de termen van de aardige jongens te blijven |
|
baszzman
Senior Member Joined: 03-Januari-2008 Location: Netherlands Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
hartstikke leuk he,,heb je ook een playlist of weet je een beetje uit je hoofd wat er gespeeld is...?
|
|
baszzman
|
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super Roxia, en dan nog ff die kers op dat toetje is helemaal geweldig!
Ik las op mijn hyve dat er ook een nummer ' Margreetje' wordt gespeeld? Nits is het nederlands zijn wisselende meningen over, de een vindt het mooi, de ander kan er niks mee. Nou heb ik The Nits altijd wel erg goed gevonden, juist een heel onnederlandse band. Geniet lekker na! Jeroen trouwens gevonden gister? Edited by callie - 04-Oktober-2008 at 10:02 |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook ik ben gisteravond geweest in Deventer en heb enorm genoten. Alle 12 nummers van de nieuwe worden live gespeeld, Daarnaast een aantal Nits nummers (inderdaad in het Nederlands), uit Frank Boeijen's repertoire o.a. 'Zeg me dat niet zo is', 'Zwart wit', 'Koud in mijn hart' en 'Twee gezichten' en van Henny mochten we horen '1 nacht alleen', 'Is dit alles' (geweldig hilarische uitvoering met het publiek als echo en trombone, tja Henny dan had je er zelf niet om moeten vragen), 'Als je wint' en 'Margreetje'.... Margreetje is een nieuw nummer. Ik heb Henny na afloop nog even gesproken en hij vertelde dat hij het nummer tijdens repetities geschreven had toen hij zich een beetje verveelde. Je moest het vooral ook niet te serieus opvatten, en een beetje beschaafd provoceren hield hij wel van. Grappig detail is dat mijn concertgenoot van gisteren Margreet heette, haha. Ik zat trouwens in de zaal recht voor Roxia. Na afloop kwam alle drie de heren nog in de foyer voor handtekeningen, foto en babbeltje. Ik heb met Henny nog een leuk gesprek gehad over o.a. Ciske de Rat. Hij vond het overigens erg leuk dat ik meespeelde daar, hij vertelde het regelmatig aan verschillende mensen die er rondliepen, hahaha. Had ie meteen een mooie kapstok om meer over zijn medewerking aan Ciske te vertellen. Hoe dan ook, een geweldig leuke avond gehad. Vandaag weer verder met het gewone leven. Hoewel, gewoon, zometeen reunie van m'n middelbare school en vanavond naar Studio Baarn voor de finale van het Junior Songfestival (als jullie willen, ff stemmen op mijn kleine vriendinnetjes van RReADY ) en morgen weer 2x Ciske. Ik heb toch zo'n vervelend leven |
|
Roxia
Post Options
Thanks(0)
|
Nou hier komt ie dan voor de liefhebbers de setlist:
1 aardige jongens 2 walvis 3 adieu sweet bahnhoff 4 vrouw voor het raam 5 geluk 6 de bruid 7 2 gezichten 8 J.O.S. dagen 9. 1 nacht alleen 10 koud in mijn hart 11 glazen hard 12 zonder jou 13 wachten op een vriend 14 bleekwater 15 margreetje 16 zwart wit 17 ik dwaal, u wacht 18 zeg me dat het niet zo is 19 is dit alles 20 de loods 21 als je wint 22 de Hollands bergen 23 kan er niets aan doen Hier zijn wat filmpjes die ik gisteren gemaakt heb: 1 nacht alleen http://www.youtube.com/watch?v=B1rjp4ur80Q is dit alles http://www.youtube.com/watch?v=jLu9xRkVyBY walvis http://www.youtube.com/watch?v=Kd9O4XDPaQU margreetje http://www.youtube.com/watch?v=J44iH5Zo1Ns voor nog meer filmpjes klik op mijn gebruikersnaam. Het is niet zo duidelijk, maar goed zo hebben jullie in ieder geval een idee hoe het klinkt en het eruit ziet. |
|
Broezeke
Top Poster Joined: 01-Oktober-2007 Location: Belgium Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
Roxia, geeft je inderdaad een goede indruk van wat we kunnen verwachten, en idd doorspekt met humor! Kijk er alvast naar uit! Bedankt voor je mooie bijdrage (Ging dat zomaar, dat filmen?). |
|
Roxia
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, ik heb het gewoon maar gedaan
Ik heb ook wel wat foto's gemaakt, maar die zijn ook donker, flitsen wilde ik niet doen, en heeft vaak ook geen zin omdat de afstand te lang is. Maar het is toch voor mijn eigen heb, ga t niet verkopen of zo. Vind het leuk om t met mede fans te delen. Op de Henny vrienten hyves van callie staan een aantal foto's van het concert. Volgens mij hebben wel meer mensen foto's gemaakt. Zag na afloop meer mensen met een camera lopen (die wilden net als ik graag met 1 van de heren op de foto). Ik wens je een fijne, humoristische en vooral aardige avond toe. |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Roxia, hartstikke bedankt voor de filmpjes, ik was zo benieuwd naar hun optredens, ik ga zelf in december, heb er nu nog meer zin in !!!
|
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
thanx, eindelijk wat beeldmateriaal.
Foto's (de eerste lichting) heb ik van Gerdy op de vrienten-hyve gekregen, erg leuk. Ik zet ff een filmpje op de hyve als je dat goed vindt! En bedankt voor de playlist! Als je wint! Te gek! Edited by callie - 05-Oktober-2008 at 11:59 |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuke playlist, en goeie flimpjes!! Bedankt!!! Minder dan 1 maand, en ik ga 't zien! 1-11 :) |
|
Doe maar net alsof
|
|
Post Reply | Page 123 9> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |