Nieuwe doe maar album |
Post Reply |
Author | |
Michel
Groupie Joined: 31-Augustus-2006 Location: Netherlands Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03-December-2008 at 23:23 |
Ik zou graag jullie mening willen horen over hoe de nieuwe doe maar cd zou moeten klinken. Ik vind namelijk dat de reggea zou moeten als van de band "Luie Hond". De muziek klinkt erg goed en lijkt op de echte reggae zoals uit Jamaica. Teksten zijn echter wel minder pakkend. Ik zou het leuk vinden als er nummers te vinden zijn op de nieuwe cd die op echte reggea lijkt, ik mis dit namelijk een beetje in de laatste cd "Klaar" Graag jullie mening |
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was positief verrast door het album Klaar. Dus wat mij betreft laten we het over aan de mannen en dan heb ik er vertrouwen in dat het helemaal goed komt. |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vond Klaar ook een erg prettig album, een mix tussen de oude sound, en (gelukkig ook) een teken dat ze muzikaal gegroeid zijn. Wat mij betreft kunnen ze gewoon lekker doorgaan met waar ze gestopt zijn! |
|
Doe maar net alsof
|
|
hetzelfdemeisje
Senior Member Joined: 13-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 93 |
Post Options
Thanks(0)
|
grappig ik vond Klaar ook een geweldig album en ben heel benieuwd wat er komen gaat ! kan me niet voorstellen dat dat niet heel mooi gaat worden als ik zo hoor wat ernst, henny en jan h buiten DM om doen en gedaan hebben ze blijven meer dan de som der delen als ze samen spelen en definitely worth waiting for ! |
|
DM verft mijn wolken blauw
|
|
Wouter J
Top Poster Joined: 06-November-2007 Location: Netherlands Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nemen we nummers zoals "Nachtvuur" en "Falling star" van Henny's album "de nacht" dan zou dat toch een indicatie moeten zijn dat de Reggae er nog steeds heel diep in zit.
|
|
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |