Vrienden van Amstel |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
MD38 ![]() Top Poster ![]() Joined: 25-Februari-2008 Location: Netherlands Points: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23-Januari-2009 at 00:18 |
Hallo fans, Ik ben net terug uit Rotterdam: naar de eerste avond van Vrienden van Amstel geweest. Ik zal niet te veel verklappen voor degenen onder jullie die nog gaan, maar er is van de gelegenheid gebruik gemaakt een mooie (en voor ons bekende) combinatie uit twee 'bands' te smeden Groeten, Marcel. |
|
Nog altijd DOE MAAR!!!
|
|
![]() |
|
sanderdelft1972 ![]() Groupie ![]() Joined: 24-Juni-2008 Location: Netherlands Points: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
callie ![]() Top Poster ![]() ![]() Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Ik ga zelf niet, maar ben wel blij te lezen dat het Henk goed gaat!
Dat neemt niet weg dat ik wel HEEL nieuwsgierig ben wie er samen op dat podium staan! Edited by callie - 23-Januari-2009 at 11:25 |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
![]() |
|
hetzelfdemeisje ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 93 |
ja hallo doe ff flauw ja wij gaan sowieso maar een weekje extra verheugen kan ik wel gebruiken
|
|
DM verft mijn wolken blauw
|
|
![]() |
|
pygmydanny ![]() Top Poster ![]() ![]() Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
mag ik wat verklappen? ik weet iets Edited by pygmydanny - 23-Januari-2009 at 19:37 |
|
![]() |
|
hetzelfdemeisje ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 93 |
jaaaaaaaaaaaaa haha ik las ook net iets heeel leuks op de hennyvrienten.hyves.nl ik ken een heel leuk tentje..... DM rules i love internet ;-) Edited by hetzelfdemeisje - 23-Januari-2009 at 20:31 |
|
|
|
![]() |
|
pygmydanny ![]() Top Poster ![]() ![]() Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Internet rules!!! verklappen doe ik niks, maar wie zijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen: deze link http://www.youtube.com/watch?v=4pSF7FlkFnA |
|
![]() |
|
yippiieeeee rechterpodium als ik het goed zie ???? helemaal vet !!!! |
|
|
|
![]() |
|
twinkelwink ![]() Top Poster ![]() ![]() Joined: 15-Juli-2007 Location: Netherlands Points: 107 |
Nix nieuwsgierigheid verklappen etc. Ik ga niet naar de VvA dus errug leuk dit soort dingetjes. Dus wie gaat en redelijk in de buurt van t podium terecht komt en in de gelegenheid is om n videootje te maken 1 dezer dagen, laat de (ons) thuisblijvers dan een beetje meegenieten |
|
Groetjes, Jeanette
(aka Chrissy 1999-2000chat) |
|
![]() |
|
callie ![]() Top Poster ![]() ![]() Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
haha, de hele dag kwamen er berichtjes binnen, en iemand die geweest is
heeft het toch min of meer verteld, op de boeijen-fanclub stond er ook vanalles. Het filmpje van youtube heb ik dus gewoon op de hyve gezet, met erboven: Niet kijken als je het niet wil weten. ![]() Ik had toen hetzelfde met de try-outs van DM, ik kon me niet bedwingen ze te bekijken! Maar da's ieder voor zich. Petje af voor Henk, die staat daar gewoon met een verbonden arm te spelen. enne..voor wie nog meer wil zien: http://www.persfoto.com/categories.php?cat_id=485 Edited by callie - 23-Januari-2009 at 23:06 |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |