De vrienden van Amstel, teleurstellend. |
Post Reply |
Author | |
Wouter J
Top Poster Joined: 06-November-2007 Location: Netherlands Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06-Februari-2009 at 01:30 |
Tja ik mag eigenlijk niet klagen over wat er op de "vrienden" dit jaar te zien was maar toen het nog op RTL4 te zien was waren er toch meer van de optredens uitgezonden, zeker drie nummers van elke artiest en nu het op de NPS komt is het maar een lied per artiest en zelfs de finale werd ingekort. Wie weet wat voor cools we allemaal gemist hebben, tenminste die gene van ons die er niet zelf bij waren.
De vele reclames bij RTL4 was lastig maar daar stond tegenover dat we meer muziek kregen voor ons kijk en luister geld. |
|
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
In de teaser was In the Dutch Mountains te zien, in de uitzending helaas dus niet :( Eigenlijk bestond 90% van de teaser uit Doe Maar/Aardige jongens, maar helaas... Ook jammer dat de wasbord solo van Ernst niet is uitgezonden... VvA live was al niet echt heel erg bijzonder, op Doe Maar, Aardige jongens, Alain Clark en B, de Groot na, maar inderdaad, op tv kwam het HELEMAAAAAAAAAAL niet over.... Hoop dat ze iig later nog de niet uitgezonden gedeelten uitzenden |
|
Doe maar net alsof
|
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zette het meteen op mijn hyve inderdaad, wat een staande receptie...
Er werd ronduit vals gezongen totdat Trijntje en Alain begonnen. Zelfs Krezip vond ik teleurstellend. Het publiek reageerde nergens op, op een aantal fans na. Ze hebben echt de verkeerde avond op film gezet, tenminste als ik af ga op wat mensen er van vonden. In de leader zag je Dutch Mountains enz., zenden ze dus nix van uit verder. Gelukkig dat ze Henny nog 2x langs lieten komen. De tweede stem van Boudewijn ging ook niet lekker, maar goed. Henk met de dodenrit vond ik dan wel weer leuk, hij gaat nog als een trein, geweldig gewoon. |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee hoor, dat was ook het geval toen ik er was.. vond dat er zelfs erg lauw werd gereageerd op het feit dat DOE MAAR er stond.. :( toch een ander publiek, en dat is met festivals ook.. ze komen niet speciaal voor 1 band.. en er waren heel veel 3J's fans (gezien de sjaaltjes) en die weten echt niet wie Henny Vrienten is... De hele avond viel me erg tegen.. Ook trojka was irritant, vanwege die zanger van Racoon (erg goede zanger, maar beetje ADHD irritant figuur) maar Henk maakte het inderdaad nog leuk.... Maar... feit dat Henny & co er was was voor mij al genoeg de moeite waard... en al die mensen die niet beseffen dat ze 1 van de grootste van de NL muziek aan het werk hebben gezien... die missen een hoop... |
|
Doe maar net alsof
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Wel leeg weer, zo zonder Doe Maar......
Hoop dat ze gauw weer gaan optreden |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |