Doe Maar vannavond (vannacht) op BVN |
Post Reply |
Author | |
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21-April-2009 at 14:49 |
Voor degene die een satteliet hebben zeg maar. Ik kreeg zojuist onderstaand mailtje van een kennis van mij die bij het NOB werkt:
Dus bij deze, zal wel beelden bevatten die de meesten al hebben want het is tenslotte alleen maar herhaling op BVN, voor de liefhebbers zeg maar.
|
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
ojee, dat programma heb ik een interview voor gedaan thuis, met 2
scholieren. Het staat online en werd misschien nog uitgezonden. |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
baszzman
Senior Member Joined: 03-Januari-2008 Location: Netherlands Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat en waar zit/is BVN ook weer (sorry, ik weet het niet ;-( )
|
|
baszzman
|
|
Antigoon
Post Options
Thanks(0)
|
Astra 2 (28.2) en het is FTA dus je hoeft niet voor deze satelliet zender te betalen. (hooguit je boerman vragen of hij het op neemt want hij heeft wel een wokje aan zijn huis hangen) Ik heb het ingeprogrameert dus met een beetje geluk vind je het online binnenkort (maar niet te snel, ben een nieuwe hypotheek aan het uitonderhandellen dus even niet prio 1 als U belieft) ;-) Edited by Antigoon - 21-April-2009 at 22:25 |
|
Antigoon
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, viel dat even tegen zeg... 2:30 duurde het hele item.. Gelukkig hebben we de download nog: En toen ik toch bezig was. hier nog een link van Anneke van Giersbergen (zij van "The Gathering" dus) die "Pa" covert tijdens de quiz "50 jaar nederpopgeschiedenis"... Veel plezier ermee in elk geval! Edited by Antigoon - 22-April-2009 at 19:34 |
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het hele dm forum was bij mij even in de vergetelheid geraakt, en ik had dit dus gemist. Dus mijn dank!! |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |