Jouw basgitaar |
Post Reply |
Author | |
Jannick
Newbie Joined: 20-Augustus-2008 Location: Netherlands Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21-Mei-2009 at 23:02 |
Na aanleiding van een mailsessie met Daan, open ik hier een topic waar je je basgitaar (en versterker, als je wilt (A)) kan showen... Spreekt voor zich, toch? :)
De aftrap: Mijn Fender Precision Bass! Ergens uit de 80'er jaren, terwijl ikzelf in '92 ben geboren... Volgens de Fender website is deze gemaakt in de periode van 1986-1987, heeft er dus al aardig wat jaartjes opzitten :) Serienummer is F016280, afleidende van dit nummer denk ik dat de bas in 1986 is gemaakt... Hier een foto: Mijn trots :) Nou, ik kijk uit naar jullie posts! Jannick |
|
Gegroet,
Jannick. www.jannickbolten.nl |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, heb geen basgitaar, maar om op het topic aan te sluiten en geen nieuwe te beginnen: Op mijn hyve vandaag het interview uit de Bassist (van Music Maker) met Henny, uit 2007. |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Daan
Top Poster Joined: 03-Juni-2007 Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op het moment heb ik alleen mijn "Henny-bas" nog:
Op die na ben ik met nog 3 gitaren bezig. Eentje was al af maar heb ik aangepast: Ziet er inmiddels alweer iets anders uit. 2e: Body: Hals: 3e: Simpele telecaster, omdat ik geen goeie electrische gitaar heb: Hals: Het plan is om ze alle 3 tegelijk te lakken om zo wat tijd te besparen. |
|
Wouter J
Top Poster Joined: 06-November-2007 Location: Netherlands Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn basgitaren zijn op dit moment mijn Vijfsnarige Knooren basgitaar
Mijn fretloze frankenstein bas met de bijnaam de "sinaasappel" (niet moeilijk te zien waarom die die bijnaam heeft.) En mijn zelfbouw John Entwistle stijl "Fenderbird" maar die staat te koop omdat ik er nooit op speel. Ik heb ook een hele dumpload aan gitaren maar mijn meest geliefde daarvan zijn mijn twee rode Squier strats alletwee uit 1989 de iets donkerdere heb ik ondertussen al 18 jaar en Jan H was mijn inspiratie om een rood witte strat te kopen. |
|
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |