Geen nieuw Doe Maar album |
Post Reply | Page 123 4> |
Author | |
jeroeng71
Newbie Joined: 29-Mei-2009 Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29-Mei-2009 at 15:05 |
Heb gisteren in Hengelo Ernst Jansz gesproken. Hij heeft mij verzekerd dat er geen nieuw album van Doe Maar komt. Wel zullen er een aantal (2 of 3) nummers worden opgenomen die waarschijnlijk via ineternet te downloaden zijn. Helaas het is niet anders
|
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hmmm Dat is erg jammer als het zo is. Concerten met het oude spul heb ik nu wel genoeg gezien. Ze zeiden toch: "We bestaan weer" daar hoort wat mij betreft een album bij. |
|
jeroeng71
Newbie Joined: 29-Mei-2009 Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Even voor de duidelijkheid het zijn wel nieuwe nummers. Ernst vond een album uitbrengen ouderwets en zag meer in de nieuwe media. Maar 3 nieuwe nummers zijn toch geweldig?
|
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
3 is leuk.. Maar ik heb er liever meer.... En een CD is wel echt! |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een verdrietig nieuws ineens zeg
Ik hoop in ieder geval dat ze er wel mee gaan optreden Heb ik ze eindelijk na 27 jaar kunnen zien, worden ze weer van me weggenomen |
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zou jammer zijn zeg, geen nieuw doe maar album, en idd als ze weer bestaan vind ik ook dat er wel een nieuw album bij hoort. Zou het echt wel jammer vinden. Maar goed 3 nieuwe nummers is beter dan niets natuurlijk.
|
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou inderdaad erg jammer zijn, maar Henny verzekerde me toch echt iets anders dan dit... Maar laat dan Henny maar de nummers solo uitbrengen ;) |
|
Doe maar net alsof
|
|
Broezeke
Top Poster Joined: 01-Oktober-2007 Location: Belgium Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is idd minder goed nieuws. 'k Had me aan een zeer gevarieerd full album verwacht met parels van nummers zowel muzikaal als tekstueel.We zullen ons dan maar verheugen op die enkele nummers zeker? Al wat er nu nog bijkomt als extra beschouwen! |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ik een paar dagen geen tijd, lees ik dit...
Henny zou ook bij CCC gaan meespelen, zei ie, .... Nondeju.......! |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
Op zich wel... Alleen vind ik een digitale download helemaal niks. Als het maar drie nummers worden zet ze dan maar op CD-Single. Iets tastbaars vind ik toch 100 x mooier dan een download. |
|
Post Reply | Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |