Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Algemeen
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Jouw basgitaar

Post Reply Post Reply
Author
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jannick Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Jouw basgitaar
    Posted: 21-Mei-2009 at 23:02
Na aanleiding van een mailsessie met Daan, open ik hier een topic waar je je basgitaar (en versterker, als je wilt (A)) kan showen... Spreekt voor zich, toch? :)

De aftrap:
Mijn Fender Precision Bass! Ergens uit de 80'er jaren, terwijl ikzelf in '92 ben geboren... Volgens de Fender website is deze gemaakt in de periode van 1986-1987, heeft er dus al aardig wat jaartjes opzitten :) Serienummer is F016280, afleidende van dit nummer denk ik dat de bas in 1986 is gemaakt... Hier een foto:

Mijn trots :)

Nou, ik kijk uit naar jullie posts!

Jannick
Gegroet,
Jannick.
www.jannickbolten.nl
Back to Top
callie View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote callie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Juni-2009 at 15:57

Sorry, heb geen basgitaar, maar om op het topic aan te sluiten en geen nieuwe te beginnen:

Op mijn hyve vandaag het interview uit de Bassist (van Music Maker) met Henny, uit 2007.

Callie

www.facebook.com/henny.vrientenfansite

www.twitter.com/hennyvrienten
www.myspace.com/hennyvrienten
www.henny-vrienten.hyves.nl

Back to Top
Daan View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Juni-2009 at 15:23
Op het moment heb ik alleen mijn "Henny-bas" nog:

Op die na ben ik met nog 3 gitaren bezig.
Eentje was al af maar heb ik aangepast:

Ziet er inmiddels alweer iets anders uit.

2e:
Body:

Hals:

3e:
Simpele telecaster, omdat ik geen goeie electrische gitaar heb:

Hals:

Het plan is om ze alle 3 tegelijk te lakken om zo wat tijd te besparen.
Back to Top
Wouter J View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wouter J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juli-2009 at 12:58
Mijn basgitaren zijn op dit moment mijn Vijfsnarige Knooren basgitaar

Mijn fretloze frankenstein bas met de bijnaam de "sinaasappel" (niet moeilijk te zien waarom die die bijnaam heeft.)

En mijn zelfbouw John Entwistle stijl "Fenderbird" maar die staat te koop omdat ik er nooit op speel.

Ik heb ook een hele dumpload aan gitaren maar mijn meest geliefde daarvan zijn mijn twee rode Squier strats alletwee uit 1989 de iets donkerdere heb ik ondertussen al 18 jaar en Jan H was mijn inspiratie om een rood witte strat te kopen.

"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.