Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Algemeen
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Nostalgie, websites van toen

Post Reply Post Reply
Author
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -RaZ- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Nostalgie, websites van toen
    Posted: 08-September-2009 at 10:48
Nostalgie.. Geschiedenis.. Sentiment..

Musical - 2007

V&V Entertainment heeft op haar website geen vermelding meer van de Doe Maar musical. De lay-out is weg, de uitstraling en sfeer van het stukje musical op het internet is daarmee geschiedenis geworden.

Er is nog zat te vinden over de musical, maar nergens komt het in de buurt van hoe het er in 2007 ongeveer uit zag.

-------------------

Doe Maar - 2000

In 2000 wordt door V2Records een officiele website online gezet over de Reunie concerten en het nieuwe studio album. Deze website is al jaren niet meer op internet aanwezig, en is deze site dus ook geschiedenis geworden.

Ik vraag me af of er nog mensen zijn die weten hoe die site er in 2000 uit heeft gezien.

-------------------

Na wat zoek- en speurwerk op het internet archief is er van beide sites nog wel wat te vinden. Screenshots waren niet te vinden, maar met losse delen van de lay-outs heb ik weten na te maken (met wat aanpassingen van mijn kant).

Ter nagedachtenis van deze websites heb ik van beide 1 pagina weten te maken met tekst van de orginele versies.

Ga zitten. Doe je gordel om. Ga terug in de tijd:

Musical 2007
Doe Maar 2000

Edited by -RaZ- - 08-September-2009 at 11:34
Back to Top
fixo View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fixo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-September-2009 at 13:45
Hey Raz,

Je kan eens kijken op www.archive.org .

Deze site houdt archieven bij van flink wat websites en kan per maand teruggaan. Zelfs mijn oude site staat er in zijn vele varianten op :-) !

Ik heb even gezocht op www.doemaar.nl en daar is ook vanalles van terug te vinden, misschien handig om even daar te zoeken en jouw gegevens aan te vullen.

gr,
geoff

Back to Top
-RaZ- View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -RaZ- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-September-2009 at 14:04
Fijne ding he, die WaybackMachine ;) Ik heb die 2 pagina's ook gebouwd met behulp van die site.

Ik zocht met het maken naar de .com site (omdat die toen werd gebruikt als officiele site), maar op de .nl is inderdaad meer te vinden (was ik gisterenmiddag achter gekomen).

Helaas is de lay-out van die site niet zoals ie hoort te zijn (ik miste nog wat zag ik), en is er bij het resizen veel kwaliteit verloren gegaan. Dit zal nog voor volgende week aangepast worden.

De tekst die er nu op staat, is de orginele tekst, behalve het stuk van de persberichten die ik nog kon vinden uit 1999/2000 die nu nog online zijn.

Het is geenzins mijn bedoeling om de hele ouwe site online te zetten, maar puur om een kleine impressie te geven van hoe het er toen 'ongeveer' uitzag.
Back to Top
Roxia View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roxia Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-September-2009 at 23:17
Ja is leuk om te zien, die oude websties, zo ook deze:

http://web.archive.org/web/20000519215146/http://www.doemaar .com/

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.