Carel Copier |
Post Reply |
Author | |
Bananenbennie
Groupie Joined: 16-Oktober-2009 Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17-Oktober-2009 at 02:44 |
Deze man verdient wel een aparte topic. Ik ben erg weg van zijn stemgeluid. Op welke nummers op het debuut zingt hij eigenlijk? Sowieso op Verdomme Ik Doe Het Wel Alleen, maar ook nog andere nummers?
En waar kan ik meer van hem horen, heeft ie voor of na zijn Doe Maar tijd ook nog nummers ingezongen? |
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze kan je aan het lijstje toevoegen:
Te laat Nix voor jou |
|
Wouter J
Top Poster Joined: 06-November-2007 Location: Netherlands Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
Carel is ook te horen op "Dansen met Alice" hij doet die hele hoge kopstem tijdens de coupletten.
|
|
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen |
|
Bananenbennie
Post Options
Thanks(0)
|
ja die 2 uiteraard maar ik bedoelde dus nummers die hij heeft gezongen voor of na zijn Doe Maar tijd, hij heeft echt een goeie stem, zou wel wat meer willen horen |
|
Bananenbennie
Post Options
Thanks(0)
|
die gast kan echt hoog zingen he, aan het einde van ""Te Laat" heeft ie ook zo'n grappig gilletje |
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |