Doe Maar op vinyl |
Post Reply |
Author | ||
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19-Maart-2008 at 18:30 |
|
Zojuist hoorde ik in RTL Boulevard dat de oude albums van Doe Maar opnieuw op vinyl zullen verschijnen. Weet het fijne er niet van, maar laten we maar afwachten hoe het eruit gaat zien. En misschien toch eindelijk de LP-mix van 4US weer eens verkrijgbaar? Wie zal het zeggen?
|
||
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik gok op de 'leuke' en 'enige'-cd-versie op vinyl!!!!
Edited by pygmydanny - 19-Maart-2008 at 20:16 |
||
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Toch niet, volgens dit persbericht:
"De platen van Doe Maar uit de jaren zeventig en tachtig worden opnieuw op vinyl uitgebracht. De muziekbedrijven Pink Records uit Drachten en Foreign Media Group uit Leeuwarden hebben 35.000 Nederlandstalige liedjes van Johnny Hoes' label Telstar in licentie gekregen. Hier vallen ook de nummers van Doe Maar onder. De Friese bedrijven gaan het naamloze debuut, 'Doris Day en Andere Stukken' en '4Us' van Doe Maar uitbrengen zoals ze orgineel zijn uitgegeven. Dat meldde directeur Eddy Harms van Pink Records vandaag." Alleen vreemd dat Skunk niet opnieuw op vinyl uitkomt. De outro van Dansen Met Alice is anders niet op de cd-versie van Skunk te horen!!!! Edited by pygmydanny - 20-Maart-2008 at 15:06 |
||
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Eerst zien dan geloven. Telstar/Hoes heeft ook altijd beweerd dat er überhaupt geen verschillende versies bestaan... en wat niet bestaat kun je niet her-uitgeven. |
||
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik liep net tegen een draadje aan op een ander forum, en tegenwoordig verkoopt bol.com dus ook LP's
En Skunk & 4us hebben ze al in hun assortiment. Dus mocht je nog de LP's willen, kan dat ook bij Bol.com Klik |
||
-RaZ-
Post Options
Thanks(0)
|
|
En ik ben inmiddels trotse eigenaar van de album Skunk en 4us op vinyl.
Niet dat ik een Turntable heb, maar dit moest gewoon aanwezig zijn binnen mn collectie. Nu maar hopen dat bol.com snel de rest ook in hun assortiment opneemt. |
||
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik snap dit niet helemaal.. in 2008 zijn er toch ook al nieuwe vinyls uitgegeven??? Ik heb overigens alles nog van "toen" net als de goede 4us persing.. dus ik zit er ook niet echt op te wachten moet ik zeggen |
||
Doe maar net alsof
|
||
-RaZ-
Post Options
Thanks(0)
|
|
Als je op de link had geklikt had je kunnen zien dat het gaat om de LP's uit 2008. En dus niet om nieuwe uitgaves.
Enkel verkoopt bol.com sinds kort dus ook vinyl, en dus ook die van Doe Maar. Er is dus niets nieuws onder de zon, enkel dat ze voor een leuk prijsje nu ook bij een goede betrouwbare webshop te koop zijn. Je hoeft dus nergens op te wachten |
||
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Als niet als... Zie nu ook pas dat het 1 bericht al van 2008 is ik ben goed wakker Edited by Lennon - 29-Maart-2010 at 12:31 |
||
Doe maar net alsof
|
||
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Goeiesmorgens!!!! Ik heb de lp's ook, weet eigenlijk niet meer hoe ik er aan gekomen ben (de remasters dus). Ik bestel meestal via internet winkels, zou alleen niet meer weten, wat, hoe, waar. |
||
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |