opnames Opium tv vanavond... |
Post Reply |
Author | |
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07-April-2010 at 18:03 |
voor degene die het kunnen halen, in de escape zijn de opnames voor
opium tv vanavond, Henny is erbij. Ik heb verder geen info over met wat, staat niet op de website van opium dat hij er is, maar kreeg via hyves een bericht. Helaas wat laat. ;-( Zie bericht: (HenRy vrienten..) Vanavond is Henry Vrienten te gast in Opium TV! Aanvang 19.30, einde 20.30u. Fans zijn welkom als publiek. Opnames vinden plaats in Escape Amsterdam, Rembrandtplein 11, en bijwonen is gratis! Bel 06 4878 6264 om je plaatsen te reserveren, drankjes inbegrepen! Groeten, Alberto Radstake tvuitje.nl | 06 4878 6264 |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
En ik was dus vandaag gewoon VRIJ, en had kunnen gaan, maar lees het te laat.....
|
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer Jolanda, het kwam ook echt te laat binnen... Uitzending: woensdag 14 april Nederland 2 om 21.30 Een half uurtje opinies over kunst en cultuur. |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt, ik zit morgenavond voor de buis
|
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Was een leuke uitzending...
En wat Henny zei over Kutmuziek. Hij had nog gelijk ook! Vond m er echt goed uitzien! |
|
Doe maar net alsof
|
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
helemaal mee eens, en hij gaat dan eindelijk aan de slag met die opera van
Hugo Claus. Voorlopig niet op het podium te vinden denk ik, gezien zijn werkzaamheden nu...! |
|
Callie
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |