Doe Maar clips en Live |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05-Mei-2010 at 22:55 |
Tijdens een zoeksessie op het internet naar allerlei muziek kwam ik deze mooie torrent van Doe Maar tegen. http://www.torrents.net/torrent/183115/Doe-Maar.mpg/ Het zijn video clips en die special (drupsteen geloof ik) en tussendoor optredens van pinkpop 1983 Erg leuk voor degene die deze dvd nog niet in hun bezit hebben. |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk, bedankt voor de tip!
|
|
Doe maar net alsof
|
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had die al een tijdje, 2 dagen na de upload eigenlijk al.
Volgens mij is dat Doe Maar op Video: Doe Maar op Video De info op die pagina komt gewoon kompleet overeen met de opname, inclusief de duur van 99 minuten. |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
thanx!
|
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heej, die hadden we nog niet, dank je wel! Nu we het toch over video's hebben... Ik zie in een boek over doe maar steeds een foto staan uit een clip van "macho", is deze ooit ergens uitgezonden eigenlijk? (en zo ja, waar kunnen we het zien? ;-)) |
|
Lennon
Post Options
Thanks(0)
|
Ik blijf steken op 99.6% :( Da's pas frustrerend
|
|
Doe maar net alsof
|
|
Lennon
Post Options
Thanks(0)
|
Daar is zeker een video van. Heeft volgens mij ook op Youtube gestaan. Zwart wit clip, met een jaren 60 stijl. Laatste keer dat ik m op tv zag was op TMF tijdens de 1e reunie.. het interview met Bridgte Maasland. Maar hij is destijds natuurlijk, zeker na de breuk, tig keren uitgezonden |
|
Doe maar net alsof
|
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat was bij mij toen ook zo. Over die laatste paar procenten heeft ie een goede week gedaan. In totaal heeft ie zeker voor 2 weken 24/7 aan gestaan. Geduld is een schone zaak ;) |
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de TMF uitzending hier, en daar zat het niet in... (ik neem aan dat je die met het interview bedoeld?) Ook kan ik je melden dat TMF nagenoeg geen Doe Maar materiaal in hun archief heeft. de drupsteen video kwam daar als VHS binnen 3 uur voor de uitzending met het beroemde interview, en natuurlijk de clips uit 2000, maar meer was er toen niet. Wel zitten er nog 3 live tracks in hun archief uit 2000 van het allerlaatste concert, maar dat is toen ook gewoon uitgezonden door hen. Wel handig als je de technicus kent die daar jarenlang gewerkt heeft (en nog steeds toegang tot het archief heeft via zijn huidige werk) ;-) Overigens ben ik verbaasd te lezen dat het bij sommigen zo lang duurt, binnen 1 uur had ik het binnen hier... Hebben jullie de "listen port" in jullie router wel open staan? (via google naar antwoorden zoeken AUB) Edited by Antigoon - 13-Mei-2010 at 13:59 |
|
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb die clip van Macho ooit zien staan op een 10 DVD-box met clips uit de jaren '80. De box was tweedehands en kostte meer dan 100 euro, dus heb ik hem niet gekocht. Destijds is de clip natuurlijk gedraaid bij TopPop, en ook waren er fragmenten van de clip te zien in de serie 'Het Geheim Van het Nederlandse Lied'. Ernst gaf tussenin commentaar over het lied en vond de tekst van Henny voor dit nummer erg goed bij zichzelf passen omdat hij omgaan met meisjes ook makkelijker vond/vindt dan met jongens.
|
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |