Ernst Jansz zingt Bob Dylan |
Post Reply | Page 123> |
Author | |
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06-Mei-2010 at 19:38 |
Dromen van Johanna.
Kreeg een theatergids thuis, komend seizoen staat Ernst met dit programma in de theaters. In elk geval 13/10 in Eindhoven. Hoop op een mooi plekje! |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Roxia
Top Poster Joined: 30-Juni-2005 Location: Netherlands Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Broezeke
Top Poster Joined: 01-Oktober-2007 Location: Belgium Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
En op 6 september verschijnt het nieuwe solo album van Ernst Jansz getiteld Dromen van Johanna. Voor dit album vertaalde hij in twee jaar tijd twaalf teksten van Bob Dylan, voor volledige agenda van de tour www.ernstjansz.com |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hij komt lekker dichtbij spelen (voor mij dan) kan er op de fiets heen :)
Leuk! |
|
Doe maar net alsof
|
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
net terug van vakantie, iemand de cd al aangeschaft? Hoorde 'm gelukkig
net op radio voorbij komen zondagmiddag. volgende maand live. Ook lekker dichtbij ;-) Misschien tot in Eindhoven. (dag erna The Nits, ook leuk!) |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Broezeke
Top Poster Joined: 01-Oktober-2007 Location: Belgium Points: 130 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb de cd eind deze week in mijn bezit. Ook kaartjes voor de voorstelling in Zundert zijn besteld.Ben 2 jaar geleden ook naar een voorstelling van Molenbeekstraat geweest in het Belgische Brasschaat. Was genieten van Ernst! Zal ook nu wel zo zijn! |
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heerlijk hoe deze plaat (zoals zo veel platen tegenwoordig) gewoon nergens te koop is in de gemiddelde platenwinkel... Alleen op speciale bestelling *mag* je het komen kopen, wel voorschieten AUB want we willen wel zeker weten dat U het koopt... En maar klagen dat ze niks meer verkopen in die winkels... zucht... Ben ik nog de enige in nederland die een plaat graag hoort voor hij het koopt? Edited by Antigoon - 28-September-2010 at 19:09 |
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wellicht is het jullie ontgaan, vandaar dat ik de link maar even plaats: http://www.nu.nl/muziek/2333734/ernst-jansz-nooit-klaar-met- doe-maar.html
|
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb t album inmiddels ook in bezit. Ik ben totaal geen Dylan liefhebber, maar het feit dat Ernst deze nummers zingt maakt dat natuurlijk wel goed. Alleen die teksten zijn echt te poetisch en veeeeeeeeeeeeel te vaag voor mijn smaak... (precies de reden dat ik Dylan niet trek, in combinatie met die afschuwelijke stem) en omdat Jansz wel kan zingen... is dit een lekker luisteralbum wat ik op kan zetten wanneer ik iets aan het doen ben, en me niet te veel op de teksten moet concentreren....
|
|
Doe maar net alsof
|
|
callie
Post Options
Thanks(0)
|
ik laat me verrassen de 13e en koop daar de cd dan wel, ben heel benieuwd.
Vage teksten mag ik wel... |
|
Callie
|
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |