interview Henny+Lovsky HUMO’91 |
Post Reply |
Author | |
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15-Januari-2011 at 19:12 |
Een oud, maar leuk interview met Henny en Faye Lovsky ten tijde van The Magnificent Seven (weliswaar nog in de oude spelling van de vorige eeuw) Uit HUMO, januari 1990. Edited by pygmydanny - 11-Maart-2011 at 12:33 |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk interview.. zeker omdat je nu al meer kennis heb omdat er weer wat jaren zijn verstreken.. maar hier was ie Doe Maar echt nog spuugzat! Gelukkig is ie daar nog op terug gekomen :) |
|
Doe maar net alsof
|
|
Wouter J
Top Poster Joined: 06-November-2007 Location: Netherlands Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, een na-wee van die tijd was die persconferentie in 2000 alwaar de lang liggende vraag over hoeveel poen deze reünie op zou brengen, door een dappere journalist werd gesteld.
Henny werd een tweede Louis Van Gaal door de desbetreffende journalist toe te blaffen dat hij hem ook niet vraagt hoeveel hij verdient. Edited by Wouter J - 17-Januari-2011 at 23:24 |
|
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen |
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met dat grote verschil dat van Gaal gewoon altijd agressief is, en dit een zwaar terechte reactie van Vrienten was. |
|
Doe maar net alsof
|
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |