Doe Maar Bij Guus Meeuwis! |
Post Reply | Page 123> |
Author | |
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08-Juni-2011 at 01:20 |
Roddels gaan hier in het zuiden des lands dat onze vier helden een gastoptreden komen verzorgen bij de concerten van Guus Meeuwis in het PSVstadion! Op de site staat alleen dat er muzikale verrassingen tijdens het optreden komen maar ik heb roddel van bron die het kan weten dat "De Groote vier" een paar nummers komen spelen!
Okay een veldticket kost dan 52,50 maar om ons kwartet nog een keer live in volle glorie te mogen aanschouwen is dat niets te veel, Al spelen ze maar 1 nummer! Als het maar wel een eigen nummer is en niet zo'n half zacht Meeuwis-muzakje! Ik heb al kaartjes gekocht! Okay 100% zekerheid kan ik niet geven maar zou jij voor vijf tientjes het risico willen lopen "the fabulous four" live mis te lopen??? Echt niet! Ik neem zelfs het hele Circus Meeuwis eromheen voor lief! Zeg het voort en hopelijk komen met een grote club Doe Maar fans, liefst herkenbaar naar Eindhoven! |
|
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar zit ik nu niet echt op te wachten, ze moeten zelf weer eens concerten geven en een cd maken. Het duurt allemaal veel te lang.
|
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het liefst een CD met nieuwe nummers. Concerten vind ik niet zo belangrijk eigenlijk. |
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
En dan sta je daar bij Guus Meeuwis te wachten op Doe Maar, en kom je er achter dat ze met 'de groote vier' de Toppers bedoelen.
Ik vond Klaar dan weer zelf niet zo veel aan, dus ik zie persoonlijk liever nog een reeks concerten met de 'goude ouwe' dan een album met nieuw spul. |
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
Grappig, ik heb precies het tegenovergestelde. Concerten met oud spul heb ik nu wel gezien en Klaar vind ik geweldig! |
|
Wouter J
Top Poster Joined: 06-November-2007 Location: Netherlands Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een donkerbruin vermoedden dat Meewis met "de grote vier" toch echt de Toppers bedoelt...
Want in een vrij recent interview zei Henny dat Doe Maar uitnodigingen van hele bekende Nederlandse acts hebben afgewezen omdat ze van mening waren dat dat niet in hun straatje past. Optreden op een manifestatie alwaar ook Anouk en Van Dik hout spelen? (Ik weet eigenlijk zeker dat ik de namen fout heb maar je weet wat ik bedoel...) Henny's antwoord: "Dat deden we dertig jaar gelden al, dat soort band zijn we niet meer." Nee Guus Meewis met Doe Maar dat past gewoonweg niet, dat type fans wat Meewis heeft zou nooit uit zichzelf naar Doe Maar gaan luisteren. Ik zou me niet verbazen als Doe Maar theater tours gaan doen, Henny deed dat met de aardige jongens en Ernst en Jan H met CCC Inc. |
|
"Als ik kon toveren dan zou ik mensen aan elkaar voorstellen. Ik zou de professor van de locale universiteit voorstellen aan een shaman van een indianen stam."
- Herman Van Veen |
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het type fans dat naar Meeuwis gaat luistert wel degelijk ook naar Doe Maar (of ze kennen het nog uit hun jeugd, zo jong is dat publiek in die stadions niet) niet dat ik denk dat ze daar op zullen treden overigens..., we zullen zien... Theater tour klinkt als een leuk idee, maar de muziek die op plaat staat leent zich er totaal niet voor. Dan wordt het óf flink verbouwen, óf niet doen... Edited by Antigoon - 10-Juni-2011 at 17:08 |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste allen,
Ikzelf ben al jaaaren een groot fan van doe maar en was vanavond aan het werk in het psv stadion bij guus meeuwis. Tot mijn grote verbazing stond ik oog in oog met de 4 bandleden van doe maar. Bij deze kan ik verklappen dat de heren inderdaad 4 nummers gaan spelen. Het was een waanzinnig optreden!!! |
|
Ane Sybesma
Post Options
Thanks(0)
|
Het werd vanmorgen ook genoemd bij Radio 538.
verder meldt omroep Brabant het ook: EINDHOVEN - Henny Vrienten en Ernst Jansz zijn surprise act bij de stadionconcerten van Guus Meeuwis in het Philips stadion in Eindhoven. Van donderdag 16 tot en met zondag 19 juni brengt de Tilburgse zanger zijn concertreeks 'Groots met een Zachte G', de zesde op rij. Filmmaker Merlijn Passier is betrokken bij de openingsfilm tijdens de concerten en twitterde woensdagavond dat Henny Vrienten uit Tilburg en Ernst Jansz uit Neerkant opeens het podium opstapten tijdens de repetitie. 'Ja, nou kan ik me niet meer inhouden; staat hier zomaar ineens Doe Maar op het podium bij Guus M.!!!'
|
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Grappig dat er bij Omroep Brabant enkel gesproken wordt over Henny Vrienten en Ernst Jansz en dat dan meteen ook geroepen wordt dat Doe Maar op het podium staat. Volgens mij horen bij Doe Maar toch echt nog twee Jannen (of 1 Jan+Carel of 1 Jan+René, dat is net wat eenieder zelf vindt). ben desondanks nieuwsgierig welke nummers ze gaan spelen, al sta ik ook zeker niet in de rij om nu alsnog een kaartje te bemachtigen. |
|
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |