Verrassingsconcert Doe Maar Austerlitz |
Post Reply | Page 123 5> |
Author | |
Michel
Groupie Joined: 31-Augustus-2006 Location: Netherlands Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15-November-2011 at 21:07 |
Doe maar geeft een verrassingsconcert vanavond, alleen weer zonder Jan Pijnenburg. Zie de onderstaande link en vergroot de foto's , de drummer is geen Jan Pijnenburg.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/407269 Jammer, ik vraag mij ook af of hij bij Symphonica Rosso 2012 ook aanwezig zal zijn ?? |
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat zijn gezondheid het niet meer toe laat, jammer maar het is nu ook niet zo dat ze nooit van drummer gewisseld zijn "vroegâh" dus een begrijpelijke keus...
|
|
thabartman
Senior Member Joined: 22-Juni-2011 Location: Netherlands Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben er meteen heen gereden toen ik het op TV hoorde. De verrassing was
vooral dat het besloten was en ik niet naar binnen mocht :( Dat Jan P ontbreekt is inmiddels traditie ;) |
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zeg Bart, heet jij Koop met je achternaam toevallig? Kreeg net een berichtje dat hij in het beauforthuis was namelijk, via via...
|
|
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor mij is het zo dichtbij en ik
had er ook in gekund ... mits ik mijn uitnodiging op tijd had gezien. De feestvreugde is bij mij even ver te zoeken momenteel, baal echt als een stekker. Dat het deze lokatie is geworden verbaast me niet, ernst deed dit jaar ook al een drieluik wat erg leuk was, en ook de cd presentatie van zijn album was daar... |
|
Doe maar net alsof
|
|
Michel
Groupie Joined: 31-Augustus-2006 Location: Netherlands Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zie hier een preview van het concert in het beauforthuis , het klinkt toch weer erg goed.
http://www.beauforthuis.nl/podium/detail/agenda/1165-doe-maa r-doet-symphonica |
|
thabartman
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
andor
Senior Member Joined: 29-November-2007 Location: Netherlands Points: 73 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk optreden van 12
nummers...drummer was rene van collem...klonk echt super. Verder joost belifante erbij.... |
|
thabartman
Post Options
Thanks(0)
|
niet verder. "Fijne avond" zegt die miep van de beveiliging nog. Ja waarschijnlijk.... |
|
JeroenG
Top Poster Joined: 20-Juni-2006 Location: Netherlands Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had een uitnodiging, maar ik kon écht niet... Balen! Maar ja, we hebben gelukkig de concerten van Symphonica In Rosso in het vooruitzicht.
grtz JeroenG |
|
Post Reply | Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |