bladmuziek Henny Vrienten songs (gitaar) |
Post Reply |
Author | |
Lennon
Top Poster Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18-Juli-2011 at 20:59 |
Hallo, Ik heb van Doe Maar allerlei muziek boeken, maar van Henny Vrienten solo kan ik nauwelijks iets vinden. Ik zou graag wat van hem willen gaan oefenen, maar ben zelf geen kei in tabs schrijven oid. (ik speel pas 2,5 jaar) Vooral 't ouwe liedje zoek ik. Mooi intro op gitaar. Ook het werk met Frank Boeijen en Henk Hofstede (aardige jongens) zou ik erg leuk vinden om te gaan spelen. Heeft iemand dit toevallig ergens, en wil dit delen met me? Alvast dank voor eventuele hulp! |
|
Doe maar net alsof
|
|
Lennon
Post Options
Thanks(0)
|
Even een duwtje geven?
Misschien leest iemand het nu die dit heeft? |
|
Doe maar net alsof
|
|
Rob1977
Newbie Joined: 21-November-2011 Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi ik ga hem eerdaags wel even voor je uitzoeken...
Groet Rob |
|
Lennon
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zou super zijn Rob :)
Thanks!! |
|
Doe maar net alsof
|
|
Rick schellinge
Newbie Joined: 09-Maart-2006 Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Lennon,
Goed plan! Heb je inmiddels iets binnen van iemand? Want dat lijkt me ook wel erg fijn. Gezien het weer moet je eigenlijk wel 'zonnebril' spelen.. Hoor graag van je. Groet, Rick |
|
Lennon
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas, nog niks...
|
|
Doe maar net alsof
|
|
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Leo,
hier een probeersel van mij (suggesties/aanpassingen zijn altijd welkom) ’t Ouwe Liedje _0__2__0______3___2___3________5____2___5_________3___2___3_ _____ ____________________________________________________________ _____ __________2_______________2_________________2_______________ __2__ _______________________________0____________0_______________ _____ _0________0___3___________3_______________________3_________ __3__ ____________________________________________________________ _____ Zo simpel, zo simpel… G &nb sp; A&nb sp; ‘k vind je lief (na 2de x) C... ______________________3_____3_____5_________________________ 3____ ______________________3_____3_____5_________________________ 5____ ______________________4_____4_____6_________________________ 5____ ______________________5_____5_____7_________________________ 5____ ______________________5_____5_____7_________________________ 3____ ______________________3_____3_____7_________________________ _____ Ik vind je lief en kan niet zonder… A   ; G &nb sp; & nbsp; F#m &nbs p; G G# __5______3____________2_________3_____4_____________________ ______ __5______3____________2_________3_____4_____________________ ______ __6______4____________2_________4_____5_____________________ ______ __7______5____________4_________5_____6_____________________ ______ __7______5____________4_________5_____6_____________________ ______ __5______3____________2_________3_____4_____________________ ______ (derde keer): A   ; G F#m G#m7 ____________________________________________________________ ___5__ ____________________0________________________________6__5_6_ _8___6 ________6________0______2________2___________4___7__________ _____ ______7_______0_______________4___________4_________________ _____ ____7______________________4___________6____________________ _____ __5________3________________________________________________ _____ Vanaf 2.30 (elektrische gitaar:): barré-akkoorden GGGG CCCC DDDD CCCC etc (+ gitaarsolo) __3________8______10______8_________________________________ ______ __3________8______10______8_________________________________ ______ __4________9______11______9_________________________________ ______ __5________10_____12______10________________________________ ______ __5________10_____12______10________________________________ ______ __3________8______10______8_________3_______________________ ______ Edited by pygmydanny - 01-Juni-2012 at 17:43 |
|
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
zie dat de akkoorden niet overal op de juiste plaats uitkomen, maar de tabs kloppen (hopelijk) wel
|
|
Lennon
Post Options
Thanks(0)
|
Hey danny, fantastisch, heel erg
bedankt voor Je moeite! Ga het meteen proberen! |
|
Doe maar net alsof
|
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |