Macho Clip |
Post Reply |
Author | |
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09-December-2011 at 22:01 |
Een vriend van me kwam deze clip tegen in een of ander archief, hij heeft het hier geupload:
YOUTUBE Veel plezier! Edited by Antigoon - 09-December-2011 at 22:07 |
|
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Weeral de door TopPop bewerkte clip. De kleurenopnames zaten niet in de originele clip. Een deel van de echte clip was in 2000 te zien in de RTL-documentaire, en staat ook op een 10-DVD-box die ik ooit voor veel geld heb zien liggen. Maar toch mooi om te zien.
Edited by pygmydanny - 09-December-2011 at 22:08 |
|
Antigoon
Post Options
Thanks(0)
|
Deze komt van de 10 dvd box...
|
|
pygmydanny
Top Poster Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
Post Options
Thanks(0)
|
gelukkig dat ik die dan niet gekocht heb!!
er heeft op youtube toch een deel van de oorspronkelijke clip gestaan (ga even zoeken) Edited by pygmydanny - 09-December-2011 at 22:20 |
|
Antigoon
Post Options
Thanks(0)
|
hoor net dat het toch een andere bron is, mogelijk staat er dus op de 10dvd box een andere clip (maar lijkt me niet erg waarschijnlijk aangezien veel van elkaar gelicenceerd wordt enzo...)
|
|
-RaZ-
Top Poster Joined: 10-Maart-2007 Points: 471 |
Post Options
Thanks(0)
|
Thanx for sharing ;)
|
|
Angeline
Top Poster Joined: 17-November-2011 Location: Netherlands Points: 104 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Antigoon, bedankt voor de link. Heel leuk om deze
videoclip weer eens te zien. |
|
callie
Top Poster Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
Post Options
Thanks(0)
|
Thx Antigoon, werkelijk geweldig. De herinneringen aan die clip ook.
De laatste. Toen. Zat een uur van tevoren al te wachten voor de TV ofzo. En was 12. ;-) De B-kant van de single vond ik helemaal te gek, nog steeds trouwens. |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
Antigoon
Post Options
Thanks(0)
|
Joh, ik heb de B-Kant vaker gedraaid dan de A-kant... Als er een kant vol met krassen zat was die het wel en ik was ook erg blij toen in 2000 dat nummer eindelijk op CD verscheen ;-)
|
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |