Home
Forum Home Forum Home > Doe Maar > Aangeboden
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Pa-versie van dEUS

Post Reply Post Reply
Author
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pygmydanny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pa-versie van dEUS
    Posted: 10-December-2011 at 13:59
Heeft iemand van jullie die dEUS-versie van Pa al gehoord? Die kon destijds niet op de compilatie 'Trillend Op Mijn Benen' omdat Trio's Da Da Da erin verwerkt zat. Best wel leuk, maar de versie die ik heb is niet van beste kwaliteit.
Back to Top
JeroenG View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JeroenG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-December-2011 at 17:32
Nee heb ik niet, ook nooit gehoord. Ben wel benieuwd. Waar heb je die vandaan?
Back to Top
pygmydanny View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pygmydanny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Januari-2012 at 15:11
Hier vind je dEUS' versie van 'Pa' terug. veel luisterplezier en een gelukkig nieuwjaar allemaal!

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-RNLZQN7ZLECN.mp3

Edited by pygmydanny - 03-Januari-2012 at 19:48
Back to Top
Antigoon View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Antigoon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Januari-2012 at 19:27
GAAF!

Waarom het niet gebruikt kon worden is me trouwens een raadsel, die `trio sample` is namelijk niets meer of minder dan een preset van een Casio VL1 namelijk... en die zij kopijrechtvrij...
Back to Top
JeroenG View Drop Down
Top Poster
Top Poster

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JeroenG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Januari-2012 at 23:12
Niet helemaal.
Die preset van de casio is weliswaar rechtenvrij, maar er zit ook nog een stukje tekst in, gezongen door de zanger van 'Trio': "Ich lieb dich nicht, du liebst mich nicht" en dat komt toch echt (samen met de casio-preset) uit het nummer "Da da da ich lieb dich nicht du liebst mich nicht aha aha aha" van 'Trio'.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.