wie o wie helpt me |
Post Reply |
Author | |
sanna
Groupie Joined: 23-Oktober-2005 Location: Netherlands Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16-Maart-2012 at 20:58 |
Ik heb een post gedaan op dit forum en mijn mailadres daarin vermeld. Ik wil deze verwijderd. Bij wie moet ik zijn?
|
|
richard38
Top Poster Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je komt zeker nooit op een forum? post kun je zelf niet verwijderen, dat moet de admin doen van het desbetreffende formum, maar ik zie dat je hier al sinds 2005 lid bent, dus dat zou je moeten weten dan.
Maar goed, hiermee heb je een antwoordt op je vraag, Sanna. Richard Edited by richard38 - 16-Maart-2012 at 21:23 |
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
Antigoon
Top Poster Joined: 23-Mei-2008 Location: Netherlands Points: 296 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan log je in op het forum, ga je vervolgens naar de betreffende post en drukt op het knopje "edit" onder je post... (die knop zie je alleen onder je eigen berichten, die van anderen kun je natuurlijk alleen maar aanpassen als je beheersrechten zou hebben)
Vervolgens kun je je eigen bericht aanpassen en het emailadres verwijderen... Edited by Antigoon - 17-Maart-2012 at 09:24 |
|
sanna
Post Options
Thanks(0)
|
klopt, ik weet dat ik hem kan verwijderen. Maar na een bepaalde tijd niet meer en deze is heel oud. Als er na mij gereageerd is kan het niet meer volgens mij. Ik weet niet wie hier de beheerder van is?
Bedankt voor het meedenken! |
|
Ane Sybesma
Admin Group Joined: 01-Maart-2003 Location: Netherlands Points: 362 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het bericht waar je emailadres in stond heb ik aangepast.. Edited by Ane Sybesma - 19-Maart-2012 at 09:36 |
|
sanna
Post Options
Thanks(0)
|
dank je Ane!
|
|
Post Reply | |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |